scammers

Started by flits, Jul 28, 2024, 12:58 PM

Previous topic - Next topic

flits

ik kon hier nog niks over vinden op de site  maar ik probeer mijn elastische buikbanden te verkopen op prikbord en via facebook
via facebook kreeg ik een berichtje dat deze persoon contant aan de deur kon laten betalen via transfollow en dat dat via whatsapp geregeld kon word deze persoon beweerd op zaterdag ochtend naar het transfollow kantoor geweest te zijn en daar geregeld heb dat er contant €100 betaald word aan de deur en dat transfollow mijn buikbanden meeneemt en bij deze persoon afleverd nieuwschierig dat ik ben en ben er dus op in gegaan en kreeg vanacht via whatsapp om half 2 een telefoontje via whatsap  en blijkt na via whatsap contact dat ik via een beveiliging systeem eerst €113,99 moet validren voordat de koop rond gemaakt kan worden wat ik natuurlijk niet doe een beveiliging systeem vraagt nooit zoveel ik moest bij al mijn abonementen online een beveiliging systeem betalen maar dat gaat om €0,01 en dat krijg je terug dit waar ik nu mee te maken heb is een scammer ik heb inmiddels transfolow opgezocht en ze zitten alleen in amsterdam en zijn op zaterdag en zondag gesloten en geven op hun website ook aan dat er scammers actief zijn op zeelandnet en hun nooit via ahatsapp werken
 het gaat om een nummer uit engeland  het begint met nummer 44 dat is engeland ik weet alleen niet ofdat ik hier het hele nummer mag zetten van de scammer
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016