Avondklok

Started by Marjan12, Jan 23, 2021, 09:51 PM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Hiep Hoi, ze worden hier thuis helemaal vervelend. Ze kunnen geen kant op.

equestrian

Quote from: Marjan12 on Jan 23, 2021, 09:51 PM

Wie zijn "ze"? 😬

flits

ik heb er zelf niet zoveel last van ik ben meer een mens voor overdag maar de kinderen van de boven buren hebben er meer last van die zijn best  druk momenteel
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Marjan12

Quote from: equestrian on Jan 23, 2021, 11:01 PM
Quote from: Marjan12 on Jan 23, 2021, 09:51 PM

Wie zijn "ze"? 😬

De kinderen, ze voelen zich opgesloten. Netflix kunnen ze allemaal wel en de computer en online les vinden ze steeds lastiger.

Marjan12

Quote from: abnormaal on Jan 26, 2021, 04:46 PM
Je houdt ze toch wel binnen?
Ja, ze zijn veilig !

jan

Tja waar was je om 2100 ? Ik zou bijna een hond kopen.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Katniss

Wij hebben honden, maar ik kan wel vertellen. Het is echt heel rustig bij ons in de buurt op straat.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

abnormaal

laten we eerlijk zijn, het is een verschrikking. Maar beter in de winter dan in de zomer.

Marjan12

Kinderen zijn rusteloos, we houden ze nu bijna een jaar lang binnen, dit is niet goed voor hun ontwikkkeling.

Meelezertje

Sterkte! Hoe oud zijn je kinderen?
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Marjan12

Ze zijn 12 en 16 jaar oud. De zgn pubberleeftijd.  :'(

Meelezertje

Ja moeilijk voor ze dat hun leven zo een jaar lang voor een groot deel stil staat. Kun je geen bubbel creƫren met 1 vaste vriend(in)? Veel sterkte en creativiteit gewenst. Laten we hopen op een heerlijk voorjaar en zomer.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Marjan12

Het is voor iedereen moeilijk. Voor pubers die opstandig zijn, begrijpen dit niet.

jan

Het duurt te lang, maar wij doen dit voor onze medemens.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator