Avondklok

Started by Marjan12, Jan 23, 2021, 09:51 PM

Previous topic - Next topic

Domgansje1957

Ik heb er eerlijk gezegd geen moeite mee.
Ik heb 2 Franse Bulldoggen en die moeten (en mogen) gewoon uit, dus ik loop s avonds heerlijk door een bijna uitgestorven dorp.

De eerste lock-down vond ik wel verschrikkelijk, en ook Corona gehad (mild) maar nu gaat het nog wel.
Meeste moeite heb ik met die mondkapjes, maar verder valt het nogal mee.

Ik kan me wel voorstellen, dat mensen met kinderen van welke leeftijd dan ook, af en toe radeloos met hun handen in het haar zitten.

flits

avond klok heb ik geen moeite mee ik lig toch vaak al om 21:00 op bed ik heb meer moeite met die mondkapjes die blijven niet goed achter mijn oren zitten ze schieten steeds los
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

willy

Hier geen last van avondklok, kom nooit na 8 op straat.
En mondmasker heb ik zelf gemaakt, dus past perfect.
Met een patroon, en draad en naald, heb je er snel een perfecte grote,
kies je dan voor losse touwtjes, dan kan je steeds zelf afstellen.
Ook vreemde die op 1.5 meter blijven, Héérlijk.
Behalve het niet kunnen ravotten met de kleinkinderen,
mis ik niet veel.

sacredfour

Heb je een avondklok boete gekregen?
Misschien kan ik je helpen.
Maak bezwaar!
Het is nog mogelijk dat de rechter in cassatie Viruswaarheid nog in het gelijk stelt.
Dan kan je de zaak zelf ook winnen.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

jan

Jij had advocaat moten worden :)
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Joost

Ik was te laat terug van een klus, maar geen boete gehad. Mensen worden echt moe van deze shit!!!!!!!!

Marjan12

Gisteren na 2100 nog op straat geweest endje om, de verkiezingen waren mijn alibi :)