Warm

Started by Marjan12, Aug 01, 2020, 07:16 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

We gaan weer schaatsen ( Jan en Zwaan)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Joost

Over misschien al 3 maanden, je weet maar nooit met het weer in Nederland

Abby

Gelukkig wordt het koeler, maar het was wel even lekker!

admin

Overal waar te voor staat is niet goed, het mag van mij koeler worden. Op dit moment lukt thuis werken niet zo goed.
Admin Schuldenforum.

Admin (SYNOP) is Watching YOU!!!

Marjan12

De warmte gaat moeilijk uit huis, nauwelijks wind. Gisteren avond wel, maar dat was weer te veel.

Meelezertje

Ik heb het zelden zo lastig gehad dan in deze hitte periode. Veel benauwdheid, slecht slapen en de hele dag tussen 4 muren. Vanwege corona ontvang ik binnen liever geen bezoek; buiten was te warm. Deprimerend. Hoop zo op beter weer.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

WSNPer

Mijn man heeft ook astma en heeft een paar weken erg moeilijk gehad. Ze noemen het mooi weer, maar hij ervaart het anders. Slecht slapen e.d.

Marjan12

Het wordt vanaf vandaag gelukkig koeler, voor de mensen die verzorg (ouderen) is dit beter. Er zijn wat meer mensen overleden, omdat het lichaam de warmte niet zo snel kwijt kan en mensen het benauwd hebben. 

flits

voor de beestjes is het ook beterder mijn kat word iets aktiever
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

marco

Als iedereen straks zeiknat is en het koud heeft, zal terug verlangen naar dit weer.
Marco en Bianca

Marjan12

Dan is het binnen niet zo warm. Met wind en regen kun je goed slapen.

Katniss

Ik hoor zo vaak: wacht maar af als het straks koud en nat is, verlang je terug naar de warmte. Nee, ik niet. Ik ben liever nat van de regen dan nat van het zweet. De hele dag niets kunnen vanwege de hitte, alleen maar zweten, hoofdpijn en niets dan helpt.

Geef mij maar regelmatig een bui, daar kun je je tegen wapenen. Tegen de hitte echt niet.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.