corona

Started by Marjan12, Mar 13, 2020, 11:54 AM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Eén van mijn kids is verkouden en is naar huis gestuurd, erg lastig als je werkt in de gezondheidszorg. Thuis werken is geen optie >:( en niet gaan werken wordt straks ook lastig :(

flits

bij ons op het werk is er ook een naar huis gestuurd in verband met verkoudheid
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

Onze dochter heeft vanavond te horen gekregen dat ze haar werk kwijt is! Ze loopt stage in een verpleeghuis maar daar is nog onduidelijkheid over of dat nog verder gaat.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Dick

Ik werk sinds vorige week woensdag thuis en mijn vrouw en kids zijn al thuis. Ik heb één zorg dat zijn hun examens, ze zijn nu thuis en zoals tieners zijn, enorme stuiterballen.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Dick

Quote from: Chrissie on Mar 15, 2020, 12:41 AM
Onze dochter heeft vanavond te horen gekregen dat ze haar werk kwijt is! Ze loopt stage in een verpleeghuis maar daar is nog onduidelijkheid over of dat nog verder gaat.

Mijn kids werken bij Jumbo en ze zijn opgeroepen om meer te gaan werken, omdat het een gekkenhuis is in de supermarkt. Het is een hele rare situatie. Het komt vast wel goed met je dochter.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Marjan12

Het lijkt wel op een nieuwjaarsdag, zo rustig op straat. Netflix is een uitkomst voor de kids, maar dit zullen ze een keertje zat zijn. Ik kan mij voorstellen dat de muren een keertje op je afkomen.

Joost

Het is net alsof ik in een SF film ben beland, waar blijven de zombies?

flits

bedankt alle mensen die afgelopen weekend zonodig op een kluitje op het strand en in het park liepen nu kan ik 30mei niet naar het theater tina turner de musical
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Joost

Je kan het deze mensen niet kwalijk nemen, er is sprake van naïviteit en omdat het aantal besmettingen toeneemt, zitten veel mensen thuis. En na de Corona crisis start het leven weer gewoon op.

Katniss

Trouwens... had je echt naar een zaal vol met mogelijke besmettelijke mensen willen zitten?
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

Carla

Corona is in juni op het hoogte punt, dus kijk niet raar als alle maatregelen worden verlengd. Na Corona komen er meer voorstellingen.

equestrian

Quote from: Carla on Mar 25, 2020, 08:53 PM
Corona is in juni op het hoogte punt, dus kijk niet raar als alle maatregelen worden verlengd. Na Corona komen er meer voorstellingen.

En waar baseer jij deze uitspraak op?  ???

Carla

Uitspraak RIVM over het hoogtepunt.

flits

ik heb een mail gehad van eventim dat zodra dat alle maatregelingen opgeheven worden ik een voucher krijg van de aankoopwaarde van het kosten die nu gemaakt zijn om een nieuwe datum te prikken naar mijn keuze

en nee ik wil niet in een zaal vol met mensen zitten die mogenlijk besmet kunnen zijn

Marjan12

Inmiddels hebben 4 collega's corona opgelopen, gelukkig hebben ze geen erge klachten. Ik ben hartstikke moe en het einde is nog niet in zicht.