Nieuwe Minilening beschikbaar wat vinden jullie hiervan? Legaal?

Started by piet0552, Jan 07, 2020, 02:39 PM

Previous topic - Next topic

piet0552

Ten eerste ik wil niemand aanzetten tot het lenen van geld, ik ben gewoon erg benieuwd naar de mening van andere mensen.

2 maanden terug had ik geld problemen en had met spoed geld nodig om mijn huur te kunnen betalen. Jammer genoeg kon dit niet meer in mijn geval via Feratum of Saldodipje. Na dagen als niet weken te hebben gezocht op google naar een alternatief maar niks kunnen vinden. Toevallig kreeg ik kort daarna een spam mailtje van ImeningNL met een aanbod voor een nieuwe minilening.

Het gaat om Valora (valora.exchange) is iemand hier al mee bekend? Op internet is er namelijk vrijwel niks over te vinden. Valora is een cryptocurrency. Je kunt tot een bepaald bedrag de eerste keer lenen en dan moet je het met 30 dagen terugbetalen. Het gaat via een achteraf betaalservice genaamd Checkplease. Het bedrijf zelf zit in Spanje als ik dat goed heb.

Nadat de aanvraag is afgerond, kun je kiezen om de Valora coins direct op je account te zetten of je laat het 7 dagen staan en je betaald bijna geen rente(Ook dit weet ik niet 100% zeker) Ik had in ieder geval de 2e keer 300 euro geleend, deze direct op mijn account laten zetten en ik kreeg hier maar 223 euro voor terug ongeveer. Uitbetalen duurt 1 werkdag overigens

Ik vind het toch ergens wel een goede service, vooral omdat Checkplease niet moeilijk deed over een betalingsregeling van 4x 75 euro toen ik een bericht stuurde 1 dag voor de uiterste betaaldata.

Wat vinden jullie hiervan? Is dit illegaal of gewoon heel slim bedacht van de eigenaren?

piet0552

Mening van andere mensen zoals ik al zei. Is het legaal? Is er meer bekend over deze service? Als dat niet mag dan mag dit topic verwijderd worden...

jan

Het is reclame, een verhaal er omheen breien om te verkopen.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Joost

Het gaat om een bitcoinbroker. Zoek maar op "valora exchange ervaringen". Met mijn loodgieters verstand, vind ik dit geen zuivere koffie.