Hoe komen jullie de feestdagen door?

Started by Marjan12, Oct 03, 2018, 11:47 PM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Quote from: Stil-verdriet on Oct 13, 2018, 05:32 PM
Zeg dat je iets leuks doet met de kerst, dan hebben ze een excuus op school. Ze stekken daar elkaar de ogen uit.

De schoolleiding doet daar niets tegen en op het school stekken de ouders elkaar ook de ogen uit, met hun mobiel, auto, kleding of de vakanties.

chapter

Ik ben wel blij dat kids ouder zijn want daar was het heel erg bv na vakantie wat heb je gedaan. De een naar net als elke vakantie in tweede huis in spanje zit. Ander even naar dubai is geweest. Voor communie paard krijgt etc.

Wij gaan elk jaar met familie in huisje. Kosten worden dan gedeeld door 18-20 personen.

marco

Quote from: chapter on Oct 16, 2018, 05:49 PM
Ik ben wel blij dat kids ouder zijn want daar was het heel erg bv na vakantie wat heb je gedaan. De een naar net als elke vakantie in tweede huis in spanje zit. Ander even naar dubai is geweest. Voor communie paard krijgt etc.

Wij gaan elk jaar met familie in huisje. Kosten worden dan gedeeld door 18-20 personen.

Daar kun je als ouders zijnde niet tegen opboksen, maar dit maakt je geen slechte ouders. Dit soort kinderen komt in de problemen als ze zelfstandig zijn, omdat ze graag de luxe willen behouden.
Marco en Bianca

chapter

Idd maar ook kinderen die eerste dag na vakantie altijd ziek zijn om deze reden. Docenten kunnen ook stoppen in kring gesprek td vragen wat ze hebben gedaan en met sint bv hebben gekregen. Waarom geeft ene sint een paard en ander een tweedehand spel bv

jan

Quote from: chapter on Oct 17, 2018, 04:49 PM
Idd maar ook kinderen die eerste dag na vakantie altijd ziek zijn om deze reden. Docenten kunnen ook stoppen in kring gesprek td vragen wat ze hebben gedaan en met sint bv hebben gekregen. Waarom geeft ene sint een paard en ander een tweedehand spel bv

Het lijkt wel op de luizenmoeder.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

QuoteHet lijkt wel op de luizenmoeder.

Het is wel zo.
Marco en Bianca