Netflix

Started by Joost, Sep 12, 2018, 07:40 PM

Previous topic - Next topic

Joost

Vraag je hebben jullie ook Netflix en hoe ervaren jullie dat?

Wij zien het als een soort van ontspanning en voor die 12 euro hebben wij veel plezier!

jan

Dit is goedkoop vertier, een bioscoop kost duurder en thuis heb je bijna voor niets een biertje en chips. Voor 3 euro heb je een leuke avond en de films zijn wat ouder.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

hulpje

Het is inderdaad lekker goedkoop. Alleen het aanbod is wel wat beperkt. Ik heb naast netflix nog steeds een Usenet account. Omdat ik toch een hoop mis. Als je via Torrent download heb je een VPN nodig. En dat kost dus niet zoveel als de nieuwsgroepen. Maar het ligt er dus echt aan hoeveel je kijkt. Als je weinig kijkt dan is netflix voldoende.

marco

Quote from: jan on Sep 12, 2018, 09:45 PM
Dit is goedkoop vertier, een bioscoop kost duurder en thuis heb je bijna voor niets een biertje en chips. Voor 3 euro heb je een leuke avond en de films zijn wat ouder.

Een bioscoop bezoek is duur en deze films komen een half jaar later op ondemand voor 4,99 euro en 2 jaar later op Nedflix. Tevens moet je ook daar heen rijden, eventueel parkeergeld betalen en je koopt meestal nog te eten en te drinken. Dus een bioscoop bezoek is snel met het hele gezin rond de 50 euro. En voor dei 50 euro kan ik heel wat doen en voor 10 euro kunnen wij het ook heel gezellig maken thuis.
Marco en Bianca

Marjan12

Het is best lekker om thuis te kijken, je hoeft de deur niet uit en kan de film op pauze zetten of doorspoelen als je er niets aan vind.

Stil-verdriet

Lekker thuis op de bank, lekkere dekken voor je heen, met een kopje thee...........

Samm

Wij gaan ook weer op Netflix, doe ik meestal tijdens de winterperiode. Zomer's niet. Je kunt netflix ook samen nemen met een ander , kosten kun je delen, scheelt toch weer, ff een tip !

Stil-verdriet

Wij doen al samen met onze dochter, dit scheelt en is een gouden tip  :)

Samm

Joost

De kerst en sint komen er weer aan, dus lekker voor de buis, met in het weekend en kerst een goede film!

Groezel

Wij delen Netflix met vier gezinnen. het mag nog van Netflix dus wellicht dat de buren of vrienden er ook gebruik van willen maken. leuke series. goede investering!

Groetjes,
Groezel

flits

ik heb nu ook netflix ik ben nu fuller house aan het volgen ik keek vroeger als kind altijd naar full house en dit is een vervolg serie erop en ik zie dat de er veel goede films op staan zonder reclame dat vind ik ook wel een voordeel
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Stil-verdriet

Quote from: flits on Oct 06, 2018, 08:14 AM
ik heb nu ook netflix ik ben nu fuller house aan het volgen ik keek vroeger als kind altijd naar full house en dit is een vervolg serie erop en ik zie dat de er veel goede films op staan zonder reclame dat vind ik ook wel een voordeel

fuller house is leuk en er zijn nog meer leuke series !

equestrian

Wij delen Netflix met onze inwonende studerende kinderen. We delen het bedrag en iedereen draagt zo zijn steentje bij en kan toch maximaal genieten. Wel balen dat het nu € 13,99 is geworden.

Maar heerlijk in de komende donkere periode s'avonds of in het weekend op de bank een serie kijken onder het genot van een heerlijk warm kopje thee of chocolademelk ;-)

flits

ik ben maar alleen dus ik draai ook alleen voor de kosten op maar ik heb ook inderdaad gezien dat je het met z'n 4ren kan doen maar ik geloof niet dat de kat mee gaat betalen die kijkt naar alles wat ik ook kijk en voor de donkere dagen is het ideaal
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016