Dit zijn wij

Started by Sander, Aug 01, 2015, 07:56 PM

Previous topic - Next topic

Rene

Je moet alles documenteren, dit geeft ook rust als er een vraag komt. Je hoeft nooit te zoeken.

Sander

Afgelopen vrijdag weer reactie gehad van de bwv ...
Had mijn ontslagbrief mee gestuurd van de operatie en aangegeven dat ik wel had gesolliciteerd in de tussentijd ...
Ze hebben t bewijs weer naar de rechter gestuurd en ze hebben mijn sollicitaties over het hoofd gezien waarvoor excuses  ;D
Dat zit weer goed in ieder geval nou weer afwachten of alles voor het eindverslag ook goed is  ;)

Sander

Inmiddels eindelijk antwoord op de vraag voor de ontheffing voor sollicitaties .
Die heb ik eindelijk en is geldig tot 6 september  ???
Dus heb ik netjes gesolliciteerd die maanden en kan ik gewoon doorgaan , schiet lekker op zo .
Zojuist ook ontdekt dat wij weer schulden opbouwen  :o
De zorgverzekering van mijn vrouw wil dat de eigen bijdrage wordt betaald en stuurt hierbij dus alleen maar mailtjes ...
Vrouwtje gebruikt haar oude mailadres al 2 jaar niet meer en dus ook nooit bij stilgestaan om haar mailadres te veranderen  ::)
Vandaag na contact te hebben gehad voor wat anders melden zij dat er een schuld open stond ...
En dit al hebben door gestuurd naar een incassobureau ...
Morgen maar is even beter uitzoeken want er klopt dus ook weinig van ....
De bedragen die er staan zijn dus een groot gedeelte declaraties , eigen bijdrage dus .
Maar ook 3 maandpremies en die zijn dus wel betaald . Ze beginnen met een hoofdsom van 733 , toen uiteindelijk moest er 450,- betaald worden en op een betaal link staat 550.-  ??? ???
Dus maar weer is even erachter aan gaan voor t fout afloopt want over 2 maanden zouden wij schuldenvrij moeten zijn

jan

Shit Sander, dijk er even goed in, dit zijn van die vervelende dingen die je niet kunt gebruiken. Succes morgen!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Sander

Inderdaad Jan , we zijn er in gedoken en kwamen er op uit dat wij 3 maanden
geen premies hebben betaald .
Helaas voor hun hebben wij afschriften waarin staat van wel op de datums en bedragen waarvan de zorgverzekering zei van niet .
Dit weer door gemaild naar de incassobureau dus ben benieuwd naar hun reactie  ;)

abnormaal

Quote from: Sander on Sep 11, 2018, 07:37 PM
Inderdaad Jan , we zijn er in gedoken en kwamen er op uit dat wij 3 maanden
geen premies hebben betaald .
Helaas voor hun hebben wij afschriften waarin staat van wel op de datums en bedragen waarvan de zorgverzekering zei van niet .
Dit weer door gemaild naar de incassobureau dus ben benieuwd naar hun reactie  ;)

Goed dat je, jullie administratie op orde hebben!

jan

Uiteindelijk gaat dit goed komen. ;)
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Sander

Zo , met de verzekering is het weer opgelost  :D
Zij kwamen uit op een bedrag van ruim 1000,- wat nog even betaald moest worden .
Na dit aan gegeven te hebben dat zij flinke fouten hebben gemaakt heeft het incassobureau
weer contact met hun opgezocht en zouden wij op de hoogte gehouden worden ...
Uiteraard is dit niet gebeurt ( had ook niet anders verwacht ) dus zelf weer aan de bel getrokken
dat dit opgelost moest worden  ;D
Daarna kreeg ik weer een reactie van hun dat het uitgezocht was en wij dus alleen de eigen bijdrage plus 70,-
incassokosten moesten betalen ...
Nou zijn wij ervan overtuigd dat dit niet ons probleem was maar van de zorgverzekering maar goed toch maar betaald zodat
we van het hele gezeur af zijn .
immers nog maar 3 1/2 week en dan is de zitting  ;D
Dus kan me daar niet meer druk over maken ...
Voor de rest loopt t goed alleen is het helaas steeds wachten op de gemeente met de specificatie ...
Dit is zo vervelend  ::)
Moet het eind van elke maand steeds de bankgegevens en de loon specificaties door mailen maar ja , de gemeente he ...
Dit ook maar gemeld bij de bewindvoerder en zij maken hier gelukkig geen probleem van ....
Deze maand gelukkig nog maar 1x alles door sturen en dan is het voorbij ...
Wat zijn de jaren voorbij gevlogen met soms wat gezeur en gestress maar veel minder dan voor de WSNP  ;D
Nou me 2e heup operatie en me spataderen laten verdwijnen en t nieuwe jaar begint met een geheel nieuw leven ....
We kunnen niet wachten  ;) ;D

jan

Nog effen..........
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Sander

En ook hier de schone lei ontvangen  ;D
En ook al gelijk de 1e rekening van de zorgverzekeraar gehad van 2013 ...
Of ik dat wil betalen anders sturen ze t naar de deurwaarder  ::)
Even gevraagd aan de bwv of dit inderdaad betaald moet worden of dat het MAG betalen

Katniss

Wat fijn dat de schone lei binnen is! Heel slim dat je meteen hebt nagevraagd over de factuur. Het is wel jammer dat je net denkt dat je kunt beginnen met bouwen er meteen weer zo'n rekening komt.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

jan

Een beetje flauw.......... van de zorgverzekeraar
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator