Hotforum schulden (einde?)

Started by Maickel, Jun 18, 2018, 11:25 PM

Previous topic - Next topic

Maickel

Na ongeveer 16 jaar ben ik bang dat er een einde is gekomen aan Hotforum(schulden).

De letterlijk tekst “....Domeinnaam geblokkeerd
Toegang geweigerd
Deze pagina wordt getoond, omdat de domeinnaam die u zoekt is geblokkeerd....”

Je kunt nooit iets met 100% zekerheid zeggen, maar voor 99% durf ik te beweren dat het forum nu uit de lucht is door een of meer bewindvoerderskantoren die niet gebaat waren bij slechte reclame voor hun bedrijf. Helaas hebben ze deze strijd (gerechtelijk) nooit van me kunnen winnen, maar met de AVG inhanden, via een omweg, wel. Zeeeeeeer triest omdat ik denk dat je beter de hand in eigen boezem kunt steken in plaats van mensen de mond snoeren.

Voor mij als persoon jammer omdat ik toch zo’n 13/14 jaar hier actief ben geweest en nu geen kans heb gekregen op een normale manier afscheid te nemen van de bezoekers.
Dan maar even langs deze weg, via de collega’s van het schulden-vrij forum:

Hartelijk dank beste bezoekers van Hotforum/schulden voor jullie vertrouwen, maar vooral jullie ondersteuning naar elkaar. Ik ben trotst dat ik een radertje mocht zijn om dit te faciliteren door moderator te zijn.
Het ga jullie goed, en wie weet; tot ziens op de digitale weg.

Groetjes,
Maickel.

op de fiets

Dank je wel voor al je werk en tijd die in de site gezeten heeft. Ik vond het altijd fijn om de vragen en verhalen te lezen en heb daar veel info ook coor mijn eigen situatie uit kunnen halen.

chapter

Wat jammer zeg. Ik dacht dat er weer storing was. Hebben ze wel wat in handen met de avg. Mensen posten toch op eigen verzoek. Heel erg bedankt. Ik vobd het een fijne haven eerst met eigen vragen later met reacties. Groetjes suus1

jan

Ik vind dit erg jammer, weer toevluchtsoord minder.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Dick

Mickel, ik vind het echt jammer dat hotforum is gestopt. Ik vermoed dat dit forum, weet online komt. Hotforum heeft meerdere forums, die onbeheerd waren en hotforum was niet ingericht voor de AVG.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Chrissie

Maickel vindt dit heel erg jammer er blijven steeds minder forums over voor mensen met schulden zo. Hoop dat  we je hier nog wel af en toe even voorbij zien komen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Rene

Maickel,

Hotforum bestaat uit meer dan 1250 forum's, niet allemaal goed gemodereerd, waar blijkbaar niet de juiste zaken worden aangeboden, zoals medicijnen, Methylfenidaat.  Als er geen moderator is, dan wordt er niet ingegrepen met misstanden. Een forum kan niet zonder moderators.

https://web.archive.org/web/20170611214954/http://www.hotforum.nl:80/forum-overzicht/

Het lag overigens niet aan hotforum schulden...……

Maickel respect van mij!!

Maickel

Quote from: Rene on Jun 19, 2018, 11:03 PM
Maickel,

Hotforum bestaat uit meer dan 1250 forum's, niet allemaal goed gemodereerd, waar blijkbaar niet de juiste zaken worden aangeboden, zoals medicijnen, Methylfenidaat.  Als er geen moderator is, dan wordt er niet ingegrepen met misstanden. Een forum kan niet zonder moderators.

https://web.archive.org/web/20170611214954/http://www.hotforum.nl:80/forum-overzicht/

Het lag overigens niet aan hotforum schulden...……

Maickel respect van mij!!

Niets is zeker Rene, en ik ben me er van bewust dat er binnen Hotforum vele “dubieuze” forums waren zonder deugdelijke controle.
Ik baseer mijn vermoedens op enkele mailtjes die ik ontvangen heb. Nooit heb ik bezoekers belast met wat achter de schermen kan plaatsvinden op een forum. Het zal jullie wellicht ook niet vreemd klinken.
Om dan toch maar die blik achter de schermen te geven; enkele “kantoren” hebben me aangegeven nu met de AVG eindelijk de stok achter de deur te hebben “mij” de mond te snoeren wat nooit eerder gelukt is. Zelf zou ik die strijd nog wel aan zijn gegaan, maar ik weet dat ze dit ook bij Hotforum zelf aangekaart hebben.
Die toevalstreffer vind ik te groot, vandaar mijn vermoeden.

chapter

Mogelijk staan mailtjes los ervan want het werkt weer

jan

Gelukkig, dit forum heeft waarde door zijn 15 jarige history. Ik denk dat ook andere zaken meespelen om deze weer online is. De politieke en media kijken mee.
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Maickel

Inderdaad staat de site http://www.hotforum.nl/forum/schulden/ weer als vanouds online sinds vanavond

Rene

Ik zou zeggen welkom terug en gefeliciteerd met het 15 jarig bestaan ;)

jan

Gelukkig en ook gefeliciteerd met het 15 jarig bestaan !
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Dick

Dit is goed nieuws, ons zusterforum is weer online !
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Maickel

Uiteraard jullie weer bedankt voor je gastvrijheid.
Ik ga wel bekijken hoe we dit “veiliger” kunnen maken. Later meer daarover.