Hot Forum schulden niet bereikbaar

Started by Linda83, Dec 17, 2017, 10:50 AM

Previous topic - Next topic

Maickel

Gelukkig zijn forums, die al langer bestaan, er om elkaar te helpen. Fijn dus dat jullie hier aandacht aan besteden.

Uiteraard doe ik, als moderator, er alles aan Hotforum weer zo snel mogelijk online te hebben. Veel meer dan druk uitoefenen op de eigenaren van Hotforum kan ik echter niet.
Hopenlijk is alles snel weer opgelost. Hoewel wij één van de grootste en bekendste forums binnen Hotforum zijn, zijn het wel honderden forums.

Stel gerust je vragen hier. Veel bezoekers hier zijn dezelfde als bij ons. Ook de moderators en andere leden hier hebben veel kennis van zake.

Groetjes,
Maickel
Moderator Hotforum/schulden

Dick

Je bent altijd welkom hier (net als de rest van de bezoekers op  hotforum) als het langer duurt, dan kun je hier een eigen board krijgen totdat jullie forum weer online is.

En om het online te krijgen, je kan niet meer dan je best, je bent afhankelijk van de profider.

Dick
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Maickel

Hotforum heeft de onderstaande tekst gepubliceerd:

Helaas is de forumdatabase gecrasht. Gezien dit de tweede keer is in korte tijd gaan we onderzoeken waarom dit gebeurt. Tot we een oplossing hebben zijn de forums helaas niet te bereiken. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Maickel
Moderator Hotforum/schulden

Linda83

Maickel, dankje voor de moeite en tijd die je besteed aan het forum. Ik hoop dat ze snel het probleem oplossen!

marco

Gelukkig maar, één van fort apaches, waar een schuldenaar hulp krijgt.
Marco en Bianca

Maickel

Het Hotforum is weer als vanouds bereikbaar.
Dank aan de mensen van dit forum voor de gastvrijheid.

Maickel

Blijkt toch een hardnekkige fout te zijn waar men mee te kampen heeft. Waar het bijna twee dagen online heeft gestaan, ligt het nu weer plat. Hopelijk snel en permanent(er) opgelost.

Groetjes,
Maickel, moderator Hotforum/schulden

Linda83

Hij is gewoon online weer, ik hoop dat het zo blijft.

Linda83

Sorry, ik heb niet verder gekeken, deze is nog steeds offline. :'(

Maickel

Het onderstaande bericht staat nu op de site:

Helaas is de forumdatabase gecrasht. Gezien dit de derde keer is in korte tijd gaan we onderzoeken waarom dit gebeurt. Tot we een oplossing hebben zijn de forums helaas niet te bereiken. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Maickel, moderator Hotforum/schulden

jan

Ik hoop dat het snel weer online is. Dit forum is al meer dan 10 jaar actief en begrip is schulden land. Er staat veel informatie over de WNSP, het zou jammer zijn als dit verloren gaat.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Linda83

Maickel is er enig zicht op, dat het forum weer online is?

chapter

ik verwacht na 3 crashes ze niet gaan wachten op vierde en er een leeg forum terug komt. Dit liet maickel ook aldoor schemeren. Dan zijn alleen alle oude berichten weg.Maar zo is het ook niet alles. Gelukkig zijn meeste leden hier dezelfde als op hotforum dus kun je hier ook vragen stellen en antwoorden krijgen

Linda83

Ik hoop het niet, er staat zoveel informatie.