De laatste 3 maanden

Started by tonnie64, Jul 18, 2017, 06:23 PM

Previous topic - Next topic

marco

Een stempel zitting, stempel en klaar.
Marco en Bianca

tonnie64

Hoi Marco, wat houd dat in, stempel en klaar, gaan ze dan niet bakkeleien over wel of niet een schone lei, ben echt nerveus daarvoor pffffft.

marco

Het is proforma, dus geen toeters en bellen. De rechter volgt nagenoeg altijd het advies op van de bewindvoerder op.
Marco en Bianca

Smile

heerlijk dit  vooruitzicht ! bijna  klaar en schone lei  :)  he Marco. Nee ik maak me  niet  druk het eindverslag n de zitting  dat  zal wel goed komen , we houden ons netjes aan de   afspraken , communiceren open en eerlijk, altijd  n positief  verslag, heerlijk toch ! Veel spannender   vond ik het om  af te wachten of je toegelaten wordt... slapeloze  nachten van gehad .Vanaf  de  toezegging  alleen maar  rust... rust.. pfff zo blij  mee  daar weegt  t verminderde  inkomen niet tegenop , daar leer je mee te leven  en creatief   boodschapjes  doen    ;) maar  vooral  tevreden  dat we geholpen zijn en van deze regeling  gebruik mochten maken .Ook voor ons komt  nu n lichtpuntje  nog 6,5 maand te gaan..... Groet, Smile  :)

tonnie64

Vandaag te horen gekregen van de bw, als ik op 4 okt mijn loonstrook , betaling en bankafschriften op stuur, zij alles af gaat wikkelen , dus hoef dan alleen te wachten op de rechtbank, krijg ik te horen wanneer die zitting is proforma trouwens?

Gr Tonnie

jan

Quotekrijg ik te horen wanneer die zitting is proforma trouwens

Ja, dit krijg je te horen en eveneens de uitslag ;)
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

scooby

Dag Tonnie. Dit kan niet meer fout gaan. Ik wens je heel veel succes met een schuldenvrij leven.Gr.Jan

tonnie64

Dank je wel Scooby, nog 1 x alles inleveren en dan is het gedaan. Alleen dan nog wachten op de officiele brief

Groetjes Tonnie

jan

Kwestie van minuten, voor je gevoel duurt het jaren ;)
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

chapter

spannend tonnie bijna is het zover!

tonnie64

Ja super spannend, vind het nog enger als voor de rechter verschijnen, 3 jaar geleden., maar ik blijf positief,  ;)

chapter

ik kreeg geen brief omdat pro forma was. ligt misschien per rechtbank anders. Ik heb het in insolventieregister gezien. Vonnis krijg je thuis gestuurd en dan wel of geen afwikkeling. Als er niets in boedel zit is het zo klaar. Bij mij heeft uitdeling erg lang geduurd