Schuldenvrij!!! Het kan!! Hou vol!!

Started by tika, Aug 18, 2017, 10:24 AM

Previous topic - Next topic

tika

Om hoop te bieden in donkere tijden voor een ieder hier! Het kan! Ik ben na drie jaar knokken schuldenvrij.
Niet dankzij de schuldhulpverlening in Nederland. Ik sta ervan te kijken hoe alle onrechtmatigheden door een juristenburo onder de mat geveeg d worden en alles klakkeloos betaald. Ook niet dankzij de gemeente.

Ik moest een omzet van 33000 E halen vorig jaar. Aan het einde van het jaar waren de budgetten op voor de bemiddelingsburo's. Die kunnen dus geen klanten meer aannemen, want de verzekeraar betaalt niet. Terecht gekomen bij een buro wat achteraf pas bleek uit te betalen als de verzekeraar hun had betaald..... Met als gevolg dat ik begin dit jaar dakloos werd. Had wel gewerkt, maar nog niet uitbetaald.
In diezelfde week was net, na een half jaar, de belastingdienst akkoord met het voorstel. 
Ben maar ingeschreven blijven staan, kon toch geen ander adres opgeven.  Hebb het schuldhulpburo vorig jaar al getipt dat er ergens een stichting zit die zzp ers helpt die nergens geholpen worden. Deze zouden ze zoeken. Ik wist het zelf niet meer

Begin april word ik gebeld door de gemeente, dat ik het krediet maar elders moest! aanvragen! Mijn hele wereld stortte in! Weeeer opnieuwVan 4000 naar 18000 schuld.
Het ging om maar 4000 E 3 jr geleden, toen ik mijn eerste aanvraag deed. Hetzelfde bedrag als het schuldhulpburo betaald heeft gekregen van de gemeente.
e
In diezelfde week heb ik van de stress een hartstilstand gehad na 2 dagen overgeven. Dat laatste heb ik al jaren, zou een migraine zijn volgens huisarts. Dat werd me iedere keer verteld als ik de spoedlijn belde, omdat ik dacht dat ik doodging. Ik had het wel juist dus, blijkt al die tijd een bijniercrisis geweest te zijn. Uitgeput door alle stress. Maken nog nauwelijks cortisol aan. En geloof me...dat heb je echt nodig.

Dan krijg ik in diezelfde week bericht van de STichting MKB Santos. Zij hadden beloofd dat als de gemeente het niet zou doen, dat zij het krediet dan over zouden nemen. En zij hielden zich aan het woord!!!! Wat een fijne mensen daar! Heb een gesprek gehad met een warm mens. Iemand die snapt hoe je er bij zit na al die jaren. Werd ook eindelijk eens gelijkwaardig behandeld. Zij vond de situatie zo schrijnend, dat ze de helft van het krediet als schenking deden. Een paar weken later bleek, dat ze de andere helft ook als schenking gingen doen!

Ik ben dus schuldenvrij. De overheid heeft bakken met geld weggegooid naar bedrijven die ze beter gelijk naar MKB Santos hadden kunnen sluizen!

Ik hoop dat ook te blijven, maar in deze hebzuchtige harde wereld met hun befehl ist befehl regeltjes...weet je het nooit.

Wens jullie dat ook allemaal toe...schuldenvrij!!!!!
Do what ye like, but harm ye none.