Vervolg op draadje Wij heten Jiske welkom.

Started by Jiske, Feb 16, 2015, 10:23 AM

Previous topic - Next topic

Jiske

@ Jan

ik hoefde er niet lang over na te denken want ze worden betaald door de woningbouwcorporatie, en ik betaal hiervoor zegge en schrijven per maand 12 euro meer huur, met 9 panelen. :) 
Besparen doe ik altijd nog min 144,00 per jaar aan huurverhoging.

marco

Quote from: Jiske on Jul 30, 2017, 01:33 AM
@ Jan

ik hoefde er niet lang over na te denken want ze worden betaald door de woningbouwcorporatie, en ik betaal hiervoor zegge en schrijven per maand 12 euro meer huur, met 9 panelen. :) 
Besparen doe ik altijd nog min 144,00 per jaar aan huurverhoging.

Dit klinkt goed, dit is een buitenkans !
Marco en Bianca

Jiske

Vandaag foontje gehad van contactpersoon Rabobank en krijg ook van hun officiele bevestiging en wordt per omgaande door Rabobank afgemeld bij BKR.

jan

Weer een leuk lichtpuntje, dit jaar. Dit moet je energie geven.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Jiske

Datum 31 juli 2017

Onderwerp Bevestiging sluiting dossier deurwaarder

Beste mevrouw Jiske (nick)

Zoals telefonisch besproken vandaag, kan ik u mededelen dat onze bank deurwaarder GGN
opdracht heeft gegeven om het loonbeslag en het dossier bij hen definitief te sluiten. Dit wil zeggen dat onze bank afstand doet van de restant vordering op u.

Heden heb ik BKR medegedeeld dat de vordering bij onze bank betaald is.

Hopende u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Krediet Risico manegement.

gewoon

Ha Jiske

Ben blij voor je dat dit eindelijk voorbij mag zijn voor je,  helemaal top.

Maar ook dat je dit nu eens echt verdiende !! heel mooi die bos bloemen maar had dit eigenlijk toen je begon te schrijven op het forum minimaal verwacht van de Rabobank, of dit nu het gezicht moest zijn van deze,  heb het erg gevonden voor je.

Ook heb je het geld gekregen van je familie hier niet in gestopt met een afkoop voorstel daar was het immers niet voor,  maar wel dat het je goed gaat en ze je goeds toewensen.

Nu komt er een tijd van mogen helen,  en ook lichamelijk zal dit je zeker goed doen.

Veel goeds met je gezondheid natuurlijk.

Jiske

Vandaag bericht gehad van UWV dat loonbeslag per 1 aug. is opgeheven. Dus 255,62 euro meer aan inkomen vanaf deze maand. Pff.

Het is volbracht. 8)

Nog een paar kleine achterstanden inlopen en dan ben ik helemaal schuldenvrij.

Zondagmiddag om 16.00u weer opname in ziekenhuis tot dinsdagmorgen.

Grtz Jiske.

Jiske

Onderwerp  Einde beslaglegging op uw uitkering

Geachte mevrouw Jiske,  (nick)

U ontvangt van ons een WAO-uitkering. . 

Op 17 februari 2011 is er beslag gelegd op uw uitkering door GGN Mastering Credit N.V. uit Rotterdam. 

GGN Mastering Credit N.V. heeft ons nu gevraagd de beslaglegging te beëindigen.    Vanaf 1 augustus 2017 betalen wij geen bedragen meer aan GGN Mastering Credit N.V..   Heeft u nog vragen? U vindt meer informatie op uwv.nl. U kunt ook contact opnemen met UWV Telefoon Werknemers via 0900 - 92 94 (kijk voor de kosten van dit telefoonnummer op uwv.nl/bellen). Als u belt, houd dan deze brief bij de hand. Wij kunnen u dan beter van dienst zijn.   

Hoogachtend, Uitvoeringsinstituut werknemersverzekeringen

jan

QuoteZondagmiddag om 16.00u weer opname in ziekenhuis tot dinsdagmorgen.

Beterschap alvast !
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Jiske

Rare brief gekregen van GGN.

Geachte Heer of Mevrouw.

U heeft bij de Rabobank ... ... U.A. een betalingsachterstand. In overleg met onze klant sluiten wij het dossier. Wij sturen U deze brief om dit te bevestigen.

Omdat wij het dossier gesloten hebben, kunnen wij u geen inhoudelijke informatie geven over dit dossier.

Hoogachtend,

GGN

Wat een verschil met de brief van RABOBANK zelf.

Datum 31 juli 2017

Onderwerp Bevestiging sluiting dossier deurwaarder

Beste mevrouw Jiske (nick)

Zoals telefonisch besproken vandaag, kan ik u mededelen dat onze bank deurwaarder GGN
opdracht heeft gegeven om het loonbeslag en het dossier bij hen definitief te sluiten. Dit wil zeggen dat onze bank afstand doet van de restant vordering op u.

Heden heb ik BKR medegedeeld dat de vordering bij onze bank betaald is.

Hopende u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Krediet Risico management.

Jiske

Schuldenstand RABOBANK/GGN aug 2017

0,00 euro

Bedrag loonbeslag ad. 254,00 euro bij mijn loon uitbetaald gekregen.

Jippieajeeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Katniss

Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.