komt het nog goed?

Started by Angela, Mar 16, 2017, 01:35 PM

Previous topic - Next topic

sacredfour

Incasso_deskundige,
Het is de vraag of ze het huis uberhaubt te koop mogen zetten. De bezichtigingen zullen ook wel geregeld zijn in deze bij de bank getekende onderhandse akte.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Incasso_deskundige

Heb je inmiddels al een kopie van de volmacht? Trek die anders eventueel in als dat kan? En vecht daarna de executieverkoop aan onder het mom dat je met twee jaar weer bij bent en dat jullie door een executieverkoop onnodig veel schade lijden. Denk dat een voorzieningenrechter daar nog wel ontvankelijk voor is. En de bank wellicht ook wel als je ze hier alvast voor aansprakelijk stelt.
Je kunt niet iedereen helpen, maar iedereen kan iemand helpen.

Angela

ze zouden me een kopie opsturen en dat zou ik gisteren hebben gekregen maar er is niks gekomen dus maandag ga ik er zelf heen en ga niet weg voordat ik die kopie heb.
toen wij dat gingen tekenen zeiden ze dat dat verplicht was en uit voorzorgsmaatregelen.
we willen het huis ook zelf te koop zetten voor het normale bedrag zodat iedereen zijn geld krijg wij hebben ook we  NHG  dus dat zou voor ons ook beter zijn maar hier geven ze geen gehoor aan..
ik las een verhaal op internet over iemand met hetzelfde probleem en door fouten die een advocaat had ontdekt moesten ze de koop intrekken

Angela

vandaag weer contact opgenomen maar nu zeggen ze ineens dat we al een kopie hebben gehad en dat een nieuwe opsturen  â,¬50 kost...alle extra's  gaan naar de hypotheek dus die â,¬50 heb ik nu niet...wel hebben we de rechtsbijstand ingeschakeld en die hebben een aangetekende brief gestuurd naar de bank omdat we met hypocaso geen stap verder komen

Angela

een update ik zit er helemaal doorheen huil dag en nacht en doe geen oog dicht.
even leek alles goed te komen we hadden een saneringskrediet via de kredietbank aangevraagd en die was goed gekeurd hun zouden onze schuld betalen en wij zouden dan onze schuld bij hun aflossen zodat we ons huis niet kwijt zijn. ik was zo blij de bank ging akkoord en alles zou goed komen maar het kon wel een aantal weken duren voordat alles rond was maar toen.....
eergisteren ging de deurbel een aangetekende brief ik wist meteen dat het fout was scheurde de brief open met als eerste zin uw woning is verkocht....
alsof de grond onder me voeten verdween en ik in een heel diep zwart gat viel.. hoe kan dit?
meteen de volgende ochtend naar kredietbank gegaan en ze zei dat ze het ging uitzoeken nu moet ik dus weer afwachten en ik weet niet wat ik moet doen

Dick

Lieve Angela,

Het hebben van problematische schulden is een enorm stressgevoelig. Je staat constant in de alarmmode. Een huis verkopen, gaat nooit zonder jullie toestemming en instanties maken ook fouten. Ze hebben allemaal automatische brieven.

Wat je nu moet doen, ook al is het heel moeilijk, rustig afwachten.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Angela

de schulden hebben we alleen bij de hypotheek verder nergens meer gelukkig...
morgen zouden we te horen krijgen via kredietbank hoe dit ineens kan terwijl we een afspraak hadden...
ik hoop op goed nieuws...
op internet staat wel nog te koop en niet verkocht.
het is jammer dat je met zoveel verschillende mensen steeds praat.
kredietbank heeft ons aangeraden niks te doen en het aan hun over te laten

Angela

pfff wat een kwelling dat wachten de kredietbank heeft inmiddels met de gemeente gesproken om spoed achter de betaling te zetten.
de bank neemt vandaag contact op met kredietbank over hun beslissing.

Katniss

Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.