vervolg op ons verhaal

Started by deeske86, Dec 16, 2016, 02:01 PM

Previous topic - Next topic

Angela

hoi deeske
wat fijn dat jullie hulp krijgen en dat het nu de goede kant op gaat.
wij hebben ook de kredietbank benaderd en hopen ook daaruit hulp te krijgen..
mag ik vragen of je het goed red met â,¬80 in de week?
wij hebben ook een kleine van 11 weekjes en het lijkt me nogal moeilijk...
hoe heeft je werk gereageerd en ben je verplicht dit te vertellen?
knap dat jullie al zover zijn gekomen...ga zo door

cookies

@Angela, ik reageer even vanuit mijn eigen oogpunt, weet natuurlijk niet hoe Deeske hierover denkt, maar mijn werkgever is wel op de hoogte van de situatie.

Ik ervaar zelf dat dit wel rust geeft, want als er loonbeslag komt, dan weet mijn werkgever in elk geval wel dat we er mee bezig zijn. Ik ben van mening dat dit professioneler staat dan gewoon niets zeggen en hopen dat 't niet opvalt. Je hoeft uiteraard niet in detail te treden. Ik zou het ook op prijs stellen als mijn personeel bij me aan zou kloppen met zo'n situatie. Al is het alleen al voor het begrip bij dure bedrijfsuitjes en zo.

deeske86

hoi hoi
sorry voor de late reactie maar mijn werkgever was trots op me dat ik het zelf vertelde.
Je bent e=het niet verplicht om te vertellen maar ze krijgen toch een brief waar alles in staat. En ik persoonlijk vind het wel zo netjes als je het zelf verteld. En 80 Euro met een kleine is zwaar hoor. Maar je word zelf ook creatief met eten verzinnen enz. En heel veel aanbiedingen af gaan. Maar onze kleine is nou 7 maanden en eet al goed met de pot mee dat scheelt zoveel in de kosten met potjes voeding.