TV programma

Started by Annick, Feb 15, 2019, 11:35 AM

Previous topic - Next topic

Annick

Beste lezer,

Momenteel zijn wij bezig met de opstart van een TV programma van Talpa voor de zender SBS6. In ons programma gaan we met mensen met allerlei verschillende financiële achtergronden in gesprek. Het doel is om meer inzicht in de financiële situatie te geven en handvaten te bieden om naar een oplossing te werken. We zijn op zoek naar mensen die kampen met een schuld die wij zouden kunnen helpen.

Bent u of kent u iemand die onze hulp goed zou kunnen gebruiken? Mocht u interesse hebben, of gewoon wat meer informatie willen, stuur dan een mail naar avdhooff@talpa.tv met uw contactgegevens. Dan licht ik graag e.e.a. telefonisch toe.

Dank en wellicht tot horens!

Met vriendelijke groet,
Annick

Joost

Ik ga het programma wel volgen, maar ik wil niet deelnemen. Wij schamen ons en wil niet op straat herkend worden, ook al weten wij dat er nog 2 miljoen andere mensen zijn met dezelfde problemen.

Misschien een idee dat het anoniem onherkenbaar kan worden gemaakt?

jan

Als iemand deze aangeboden hulp wil, neem dan contact op, met avdhooff@talpa.tv. Als je wordt geselecteerd, dan kom je uitgebreid in beeld. Voor sommige is dit een nadeel, maar als geen strohalmen meer hebt, om beet te pakken, kan dit een laatste redmiddel zijn. Een andere motivatie kan zijn, als je in de schulden bent gekomen, door omstandigheden buiten jou schuld en je wilt dit delen met de wereld, om andere te helpen, is dit een kans.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator