HELP! Hoe nu verder??

Started by samantha_33, Oct 25, 2016, 08:15 PM

Previous topic - Next topic

samantha_33

Hallo allemaal,

Als allereerste willen wij graag anoniem blijven. Hierbij even ons verhaal,
wij zijn door een aantal stomme fouten diep in de problemen geraakt en hebben hierdoor tevens onze huurwoning verloren. Momenteel hebben wij dus geen huis of slaapplek tevens geen postadres. Wel hebben wij nog een baan waar inkomsten mee verdiend worden. Wij hebben totaal geen idee hoe wij nu verder moeten, uiteraard hadden we hulp aangevraagd maar deze kan ons niet verder helpen doordat er geen adres is. Heeft iemand raad wat wij nu als allereerste moeten doen? We kijken al wel rond naar particulier / campings maar deze vragen 9 van de 10 keer om een adres van inschrijving en deze kunnen wij niet geven. Bij familie in is helaas geen oplossing.

Alvast vriendelijk bedankt, voor meer vragen stel gerust.

chapter

Zonder huurdersverklaring is via woningbouw bijna niet mogelijk. Particulier is vaak duurder en ligt aan inkomen. Zeker met schulden zit huisbaas vaak niet te wachten op deurwaarder. Waar slaap je nu dan. Crisisopvang is vaak beste oplossing

jan

Je hebt hier altijd anoniem. Je kan naar het leger des heils of naar schooldulpmaatje gaan. Voor tijdelijke huisvesting, adviseer ik het leger des heils.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

sacredfour

Niet alle campings vragen een adres van Inschrijving. Geef de moet dus nog niet op. Ik heb anders wel een adres waar je je officieel kan laten inschrijven. Dit kost wel 25 euro per maand.
Schrijf naar:
Sven Hulleman,
Lange voorhout 43 2514EC Den Haag
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.