Onbekende vordering Directpay

Started by guest3318, Feb 23, 2017, 07:58 PM

Previous topic - Next topic

Incasso_deskundige

Ik zou terug antwoorden dat je het niet eens bent met de overdracht aan webcasso omdat je nog altijd geen inhoudelijke reactie hebt gehad op de incassobrief.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat de "incassobrief" in mijn ogen niet voldoende hout snijdt en door haar wijze van formulering en haar uitgebreidheid bijna "uitlokt" om niet inhoudelijk beantwoord te worden!

Zodra je van webcasso een brief krijgt, zou ik hen kopieen sturen van de correspondentie met directpay en daarbij melden dat je nooit een reactie hebt gehad en dus ook niet akkoord gaat met eventuele extra kosten en dat je eerst een inhoudelijke reactie verwacht.
Je kunt niet iedereen helpen, maar iedereen kan iemand helpen.

guest3318

Quote from: Incasso_deskundige on Mar 28, 2017, 08:58 PM
Ik zou terug antwoorden dat je het niet eens bent met de overdracht aan webcasso omdat je nog altijd geen inhoudelijke reactie hebt gehad op de incassobrief.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat de "incassobrief" in mijn ogen niet voldoende hout snijdt en door haar wijze van formulering en haar uitgebreidheid bijna "uitlokt" om niet inhoudelijk beantwoord te worden!

Zodra je van webcasso een brief krijgt, zou ik hen kopieen sturen van de correspondentie met directpay en daarbij melden dat je nooit een reactie hebt gehad en dus ook niet akkoord gaat met eventuele extra kosten en dat je eerst een inhoudelijke reactie verwacht.

Incasso_deskundige, dank voor je antwoord ik wacht Webcasso af en zal ze zeker verzoeken om de correspondentie en facturen. Ben echter benieuwd wat hun manier van handelen is omdat erop internet ook geklaagd word over Webcasso(echter zijn dit relatief oude topics).

guest3318

Bijna een maand verder en geen correspondentie van Directpay of Webcasso.

Het enige wat me stress geeft is dat Webcasso ook deurwaarders inschakelt, en die zomaar bankbeslag zou kunnen leggen zonder vonnis/ tot er een vonnis komt.

Mijn rechtsbijstandsverzekering dekt dit niet omdat het onder het drempelbedrag zit, pas als dit verder escaleert kunnen ze er mee aan de slag (omdat de kosten dan veel hoger liggen)

sacredfour

Wees niet bang, er gebeurt niks meer. Ze hebben al opgegeven. Nee, er kan geen bankbeslag worden gelegd zonder vonnis.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

guest3318

Quote from: sacredfour on Apr 23, 2017, 07:46 PM
Wees niet bang, er gebeurt niks meer. Ze hebben al opgegeven. Nee, er kan geen bankbeslag worden gelegd zonder vonnis.

Fijn, bedankt voor je info SF.

guest3318

Na een maand heb ik een update.

Zojuist op de bus een brief van Vanden Bergh & Partners deurwaarder een brief gekregen met het verzoek binnen een week te betalen anders zal er gedagvaard worden.

Directpay heeft nog altijd niks laten horen over mijn incassobrief die ik twee keer gestuurd hebt.

Wat kan ik nu het beste doen , telefonisch dit kantoor duidelijk maken dat ik nog altijd geen antwoord heb of gewoon per mail de incassobrief mailen? Moet namelijk of mailen of bellen naar Webcasso (en niet Van den Bergh wat ook vaag is)

Hoor graag

[attachment deleted by admin]