Weer eens een update van Tonnie 64

Started by tonnie64, Jan 20, 2017, 07:28 AM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Goedemorgen allemaal nog een fijn en gezond 2017 en hopelijk een snel schuldvrij leven.

Ik ben niet veel meer hier, druk met werken en verschillende dingen die spelen in de familie.

Maar ik wilde de toch ff laten weten , alles gaat goed,
Gisteren een bericht gehad vd BW, tot zover is alles in orde.Verlenging van 9 maanden gekregen op mijn werk en naar 30 uur gegaan. De bw gaf aan  dat  het er positief uit zag.... het is nu nog 8 maanden en 3 weken. Ik tel af, maar vind het ook spannend. Moet blijven solliciteren, was vorig jaar tijdens de scheiding en verhuizing verheten te solliciteren en heb ik gelukkig terug in kunnen lopen, heb de bw een map gestuurd  met sollicitaties en ze gaf gisteren aan dat het ruim voldoende was en dat de rest er ook goed uitzag. 13 april is de laatste brief naar de RC en dan  moet ze ze in juli haar eind verslag gaan schrijven , weten jullie dat of ik hier een kopie van krijg ?

Ik moet weer gaan werken , maar beloof jullie op de hoogte te houden. Hoop dat het met jullie ook goed gaat xx

Tonnie64

burningspirit

Ha Tonnie, fijn om te lezen dat het goed gaat. Fijn heh, zo'n bwv die zegt dat het er goed uit ziet! Alsof je als kind weer een goed cijfer krijgt voor een proefwerk, zo voelt dat voor mij aan. Wij zitten bijna op de helft nu. Nog iets meer dan anderhalf jaar te gaan en dan zijn we vrij  ;D
Met dat solliciteren gaat het bij mij net als bij jou: soms ben ik er door omstandigheden te weinig mee bezig, maar later haal ik het dan weer in.
Wel hebben wij inmiddels een andere bewindvoerder, omdat de vorige haar werk blijkbaar niet goed deed. Dan zit ik wel even in de stress maar gelukkig viel het allemaal wel mee. We hebben er over-all niet zo veel van gemerkt. Bij de nieuwe bwv heb ik zomaar pardoes toestemming gekregen om weer post te gaan bezorgen. Hij ziet er geen probleem in. Mooi zo. Betekent dat we tot nu toe aflossingscapaciteit bleven houden. Moet nu weer even afwachten hoe het er nu gaat uitzien, want mijn man krijgt sinds 1 januari weer WW.
Hij is aan het solliciteren bij een taxibedrijf dat een opleiding tot volledig chauffeur aanbiedt. Zou echt mooi zijn als hij dat mag gaan doen! Even duimen dus. En bidden.
Goede moed Tonnie! Liefs van mij  8)
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)