Een wens voor de feestdagen en nieuwe jaar

Started by Maickel, Dec 17, 2016, 08:15 PM

Previous topic - Next topic

Maickel

Beste bezoekers en beheerders,

Al vele jaren bestaan deze forums (Schulden-vrij, Hotforum/schulden en bewindvoerders.net) in goede harmonie naast elkaar om jullie allen een luisterend oor, hart onder de riem en goed advies te geven.
Elk jaar is weer mijn grote wens dat we overbodig zijn, maar elk jaar weer blijkt dat we harder dan ooit nodig zijn.

Zonder ook maar enig politiek statement te willen maken hoop ik dat we in 2017, maar ook de komende jaren in goede gezondheid en harmonie met elkaar in dit prachtige land samen kunnen leven.
Uiteraard wens ik jullie fijne en zorgeloze feestdagen.

Hartelijke groet,
Maickel, moderator/beheerder van de collega-forums

peter

Beste Maickel,

Wij wensen jullie ook een goed 2017 toe, in de hoop dat wij in de verre toekomst niet meer nodig zijn en de toekomstige lezer in de historie lezen, dat vroeger mensen schulden konden hebben.

Ik ben blij dat mensen terecht kunnen op onze forums om hun verhaal kwijt te kunnen en een advies te mogen krijgen.
Peter
Administrator Forum

Dick

Beste Maickel,

Ook nog de beste wensen voor 2017 en keep up the good work !!!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flits

iedereen fijne feestdagen en een goed uiteinde en op naar een schulden vrije toekomst
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

Wens iedereen hele fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

Quote from: Chrissie on Dec 20, 2016, 08:52 PM
Wens iedereen hele fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar!

Ik wens jou en de rest een (financieel) gezond 2017!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Smile

Ook ik wens iedereen   heel fijne  Feestdagen en de beste  wensen voor een gezond  Nieuwjaar !
Langzaam aan breekt voor ons het laatste  jaar  wsnp aan, dus   ik blijf positief  en  zie   het lichtpuntje  steeds  korter bij komen . Groet, Smile :)