International Card Service

Started by LadyJ, Oct 14, 2016, 01:28 PM

Previous topic - Next topic

LadyJ

Mijn vriend heeft voor jaren geleden een lening genomen bij de ICS ( International Card Service )
hij is deze netjes aan het afbetalen via het incassobureau Hilner en Harvey.
Na een jaar hebben wij een overzicht opgevraagd en blijkt dat hij alleen de rente betaald het bedrag wordt zo nooit minder.

kan iemand ons hier advies in geven wat we kunnen doen evt een rentestop ?

sacredfour

Doe een verzoek voor een rentestop. Laat ze weten dat hij anders nooit van deze schuld af komt omdat hij door zijn slechte financiële omstandigheden niet meer kan betalen.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

LadyJ

Inmiddels hebben we verzocht om rente stop maar willen ze niet aan mee doen.
Hij heeft al een jaar betaald maar de schuld blijft praktisch hetzelfde.
Kunnen we hier nog iets anders mee doen ?

Incasso_deskundige

Is het een lening of is er gewoon met een creditcard gekocht? Als het een gewone lening betreft, is er dan geen aflossingsschema gemaakt bij het aangaan van de lening? Ook moet het hoge rentepercentage toch bij je partner bekend zijn geweest bij het aangaan van de lening? Heeft er zich in zijn financiele situatie sindsdien een achteruitgang voorgedaan of...? Op dit koment lijkt alleen maandelijks meer aflossen een oplossing.
Je kunt niet iedereen helpen, maar iedereen kan iemand helpen.

LadyJ

er is hierover geen afspraak gemaakt.
laser service is een soort van creditcard geweest

Schuldregeling

Quote from: LadyJ on Dec 01, 2016, 04:32 PM
er is hierover geen afspraak gemaakt.
laser service is een soort van creditcard geweest

laser is echt een kut creditcard maatschappij. Die hebben een tijd geleden allemaal creditcard uitgegeven op naam van winkels. Dan kon je bij de Gamma of de Mediamarkt een creditcard aanvragen en daar meteen je spullen van kopen. En daarna lekker rente trekken.

Nietmachine

Dat zijn helaas de verleidingen van een creditcard. Zelf heb ik er ook 1 bij ICS met een redelijke vordering. Ik heb met ICS een hele goede betalingsregeling weten af te spreken om zo tot een goede oplossing te komen. De rente valt dan ook redelijk mee.