het einde van wsnp

Started by chapter, Jul 29, 2016, 03:12 PM

Previous topic - Next topic

chapter

Wat een heerlijk iets al maak ik mij ook wel zorgen. Eind deze maand is mijn pro forma eindzitting. Normaal verliep wsnp eerste week van september. Het was een makkie al is het nu nog even racen met ineens een definitieve beschikking over 2014 1798 terugbetalen. Dacht het niet als ze weer niet kunnen rekenen. gelukkig nu een mailadres dus deze meneer meteen weer mail gestuurd dat ik er helaas van uit ging dat zeker een belastingdienst 12 facturen moet kunnen optellen. hij belde binnen uur al terug met excuses en zou het rechtzetten. In 2014 heb ik al gevraagd om de overuren regeling maar nooit wat van gehoord. Nu zou ik het toch wel graag rond hebben nu ik deze maand niet 144 maar 230 uur uitbetaald heb gekregen.  Is toch leuk bedrag als je van uren boven 144 50% mag behouden. inmiddels hebik mijn uren geclaimd en sta ik sinds juli op een uren contract ipv oproepcontract 0 uur. Maar het geluk is met mij denk ik want ben aangenomen bij de woning waar ik het iefste inviel voor 25 uur vast. onbepaalde tijd als persoonlijk begeleider.
Wel zie ik tegen het einde wsnp op. Snel rekenen zegt mij al dat ik er dan zo n 300 euro op achteruit ga. Ik zal dus nog creatiever moeten worden