Update: Eindelijk licht te zien!

Started by StilleStormen, Jun 07, 2016, 01:00 PM

Previous topic - Next topic

StilleStormen

Ja ja we zijn eindelijk een grote stap verder!
Na 3 jaar ellende van een bewindvoering hebben we verleden week de contracten getekend van de schuldsanering!!! Yes!!! Dus over 36 maanden zijn we eindelijk schulden vrij!!!!!!!!!!!

De bewindvoerder voelt de bui al hangen denk ik want ineens is er geen voldoende budget voor leefgeld.
De afgelopen 2 weken mogen we blij zijn als we â,¬ 35/40 euro leefgeld ontvangen (met z'n 2) en ook de reiskosten heeft ze gewoon gehalveerd. Van â,¬ 30 euro naar â,¬ 15,--

Ik tel echt de dagen af wanneer we haar een giga schop onder de kont kunnen geven!!
Ze heeft al 3 jaar veel ellende veroorzaakt en ik kan haast niet wachten om haar in een recht zaal tegen te gaan komen.
Dit is trouwens momenteel haar vaste trip (met partner) naar de rechtbank. Er zijn nu 3 mensen (die ik dan weet) die haar aanklagen voor van alles.
Mijn bevestiging dat ik dus niet gek ben maar dat ze werkelijk niet spoort  ;)

Maar jaaaaaaaaaaaaa we gaan nu aftellen.

chapter

Top is minnelijk nu helemaal rond dat alle eisers willen meewerken

Arkeja

Heel veel succes, fijn dat er nu eindelijk een licht aan het eind van de tunnel is :)

Smile

Hallo  :) , daar zullen jullie  zeker  blij mee zijn en  komt er  idd  schot in de zaak.. heel veel  geluk en succes .
Groet Smile  :)

Marjan12

Veel succes en gefeliciteerd met het resultaat !

jan

Dit is leuk nieuws om te lezen, veel succes met het te lopen traject.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Knibbel

Geweldig, wat fijn dat jullie nu met het traject kunnen beginnen. Proficiat en heel veel succes. Voor je het weet zijn die drie jaar voorbij....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron