7 juni 2016

Started by Arkeja, Jun 05, 2016, 05:45 PM

Previous topic - Next topic

Arkeja

Beste mensen op en van het schuldenforum,

Ik ben al een tijdje lid hier, maar heb nog nooit iets gepost. Sinds eind 2012 is voor mij (destijds nog ons) het minnelijk traject gestart en per 7 juni 2013 is het echt begonnen.  Het komt een beetje onwerkelijk op me over, maar 7 juni 2016 zou dus de laatste dag zijn. Ik heb op 1 juni de laatste keer de papieren ter controle ingeleverd. Tijdens het traject heeft mijn man me in de steek gelaten en ben ik gescheiden. Terwijl hij voor een groot deel de reden was dat we überhaupt het traject in moesten, maar dit terzijde. Het waren hele zware jaren, maar ik ben wel heel blij dat het traject bestaat en dat ik het heb mogen volgen.

Ik wil iedereen die hier gepost heeft bedanken, want ook al schrijf ik niets, ik lees wel heel veel en ik heb hier veel van mijn vragen al voorbij zien komen en ook de antwoorden daar op. Veel tips ook en alleen al het feit dat je niet de enige bent in deze situatie is al troostend.

Hoe het verder gaat na 7 juni, dat weet ik niet, maar ik laat het maar op me afkomen. Ik zal in ieder geval wel blijven lezen hier.

Bedankt

Mvg Esther

Smile

Hallo Esher, wat  super  goed  dat  je  het  achter de rug hebt, heerlijk ! Nu  krijg je n nieuwe kans, n nieuwe kans om een nieuw  en schuldenvrij leven te  beginnen. Heel veel sterkte en succes .
Groet, Smile

Arkeja

Meelezertje

Wat een mooie opsteker wat je te melden hebt.
Dinsdag  een feestje

Hier ook zo'n soms stille meelezer. ;)
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Arkeja

Bedankt mede-meelezertje :)

peter

Vandaag 7 juni, dus feest !
Peter
Administrator Forum

Arkeja

Haha, ja Peter het is zeker een klein feestje :) Nu nog even wachten tot het daadwerkelijk is afgehandeld, dan ga ik hier virtueel trakteren, omdat het lastig is om die taart door de internetkabel te prakken :(