Schuldsanering en eigen huis

Started by StilleStormen, Sep 23, 2015, 04:11 PM

Previous topic - Next topic

Katniss

Dat de volledige restschuld wordt meegenomen is toch omdat je ook hoofdelijk aansprakelijk bent voor de volledige schuld? Dat het bij jou wordt meegenomen is alleen voor jou van belang. Het betekend namelijk niet dat je ex geen schuld heeft aan de bank, maar wel hij indien hij de volledige restschuld betaald, het niet meer kan verhalen op jou.
Kortom wees er juist erg blij mee. Het betekend dat jouw ex niet meer bij jou kan aankloppen, weer een mogelijke schuldeiser minder.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

chapter

idd katniss en de bank gaat verder wel op hem verhalen maar daar heeft zij dan weinig mee te maken en zou ze zich ook niet druk om moeten maken
Wees blij dat huis nu op proppen komt en niet in traject dan was het meteen het einde geweest. kan wel zijn dat ze je dus pas kunnen toelaten als huis verkocht is. Maar dat wisselt per rechtbank. Minnelijk trajext zonder inkomen wordt een vrij lastige denk ik

StilleStormen

Hij is verkocht!!!

Yes!! De bank heeft eieren voor z'n geld gekozen en stemde mee in de verkoop.
Vandaag is de overdracht geweest dus baai baai huis.
Nu is er inderdaad bekend wat de rest schuld is dus kan de sanering verder gaan.

Ik weet dat de totale schuld meegenomen gaat worden en mag dan wel hopen dat zij dat dan weer (voor min 50%) op mijn ex verhalen.
Geen idee hoe zoiets in het werk gaat maar eindelijk kunnen we weer verder