De Besparingshulp: Zo bespaar je energie in 2016

Started by deleted, Dec 31, 2015, 01:12 PM

Previous topic - Next topic

deleted

Wilt u energie besparen, maar weet u niet op welke manier? Wij kunnen u wellicht helpen; op de Technische Universiteit Eindhoven zijn we een applicatie aan het testen: De Energiebesparingshulp. Hiermee kunt u in slechts een paar stappen energiebesparende maatregelen vinden die bij u passen.

U kunt de Energiebesparingshulp gebruiken om maatregelen te vinden waar u misschien zelf nog niet aan gedacht had. U bent vrij om onze opties door te kijken; aan het eind krijgt u de maatregelen met een uitgebreidere uitleg per mail toegestuurd, zodat u direct aan de slag kunt met besparen. Door het gebruiken van de applicatie helpt u ons met een onderzoek naar het verbeteren hiervan.

Onder de gebruikers van de besparingshulp verloten we tien bol.com-waardebonnen van â,¬20,- als dank voor deelname.

De applicatie is op de volgende website te vinden: http://www.besparingshulp.nl/
Alvast bedankt voor uw hulp.

gewoon

Lars je zult het goed bedoelen maar wat mij tegen staat is dat je niet door deze lijst met tips komt zonder wat in je winkelwagentje te hebben gezet.

Als ik dat vooruit geweten had, dan had mij dat weer een hoop energie bespaart

deleted

Goedemiddag,

U bedoeldt dat u liever de tips had gelezen en niets in het winkelwagentje hoefde te zetten?
Of was er iets mis met het programma?

Dankuwel voor uw reactie. Ik hoop dat u er toch iets aan gehad heeft.

Marjan12

Krijg je dan verschillende aanbiedingen via de email? Is dit geen vorm van SPAM?

gewoon

Ja heb er zeker tips uitgehaald, en heb het vandaag nog eens gedaan en moet zeggen dat je gelukkig ook gratis dingen in het winkelwagentje kunt plaatsen,  zoals de vriezer ontdooien bijvoorbeeld.

En dan word gevraagd om mijn mail adres,  en dan voor stopt het voor mij daarmee.

Het programma draait dus prima,  maar zit niet te wachten op mails van koelkasten ook goed zijn en over te gaan tot vroeg tijdige vervanging van deze.

Dit is immers een forum van even op je tellen letten, en kan ook niet om het hoekje in de toekomst kijken,  kan best gebeuren dat over 15 jaar je naast BTW ook nog  21 % CO2 belasting mag wegbrengen als je een elektriek klokje op de oven wil hebben,  wil nu geen haast op het vervangen.

Das al

deleted

Quote from: Marjan12 on Jan 02, 2016, 09:14 PM
Krijg je dan verschillende aanbiedingen via de email? Is dit geen vorm van SPAM?

Ik kan u verzekeren dat we geen misbruik maken van uw email adres of uw gegevens.
Deze website is ontwikkeld aan de Technische Universiteit Eindhoven met als doel consumenten advies te geven over hoe ze energiezuiniger kunnen leven. Uw gegevens worden dus niet gedeeld met commerciële partijen.

Het enige wat u van ons zal ontvangen in uw mailbox:
1. Een lijst met uw gekozen maatregelen, enkele minuten na dat u klaar bent op de website. Deze met een uitgebreide beschrijving zodat u ze makkelijk kan uitvoeren.
2. Over 4 weken een mail met de vraag of u uw ervaringen wilt delen door nogmaals een enquête in te vullen. Dit is optioneel en u bent hierna klaar.

En natuurlijk mogelijk een mail als u de loting heeft gewonnen.
Ik hoop u te kunnen overtuigen dat dit zeker geen spam is en dat onze intenties van goede aard is. 

deleted

Graag wil ik u mededelen dat naar aanleiding van goede feedback die we hebben ontvangen we de Besparingshulp hebben verbeterd.

Ook wil ik u verzekeren dat we geen misbruik maken van uw data of email adres. Dit is een onderzoek op de Technische Universiteit Eindhoven, we delen dus niets met commerciële bedrijven.

Kortom, heeft u de Besparingshulp nog niet geprobeerd dan kan ik het u zeker aanbevelen. Vult u dan ook graag de enquête in zodat we de Besparingshulp nog beter kunnen maken.
http://www.besparingshulp.nl/

gewoon

Beste Lars

Ben inmiddels wel overtuigd van de goede bedoelingen van jou/ jullie onderzoek.

Het is wel dat als bedrijven met commercie als doel, dit onderzoek lezen een gat in de lucht springen omdat het heel mooi gemaakt is,  en dit proberen na te bouwen.

Succes