Gat in je Hand? Geef je nu op

Started by Strix TV, May 15, 2015, 01:33 PM

Previous topic - Next topic

Strix TV

Geef jij je salaris al uit voor ‘t binnen is? Weet je maar níet waar je geld blijft? En stapelen de schulden zich daardoor op?

Herken jij jezelf hierin? Voor een nieuw SBS6-programma zoeken wij mensen die niet goed met hun geld omgaan en daardoor in de financiële problemen terecht zijn gekomen (of dreigen te komen). Wij bieden hen de frisse blik, hulp en deskundigheid van mensen die juist wél goed met geld kunnen omgaan.

Kan jij alle hulp gebruiken om je geldzaken weer op orde te krijgen? Mail ons je verhaal, een foto van jezelf en/of je gezin en vergeet niet om je telefoonnummer te vermelden, zodat de redactie contact op kan nemen: gatinjehand@sbs6.nl

Strix TV

Geef jij je salaris al uit voor ‘t binnen is? Weet je maar níet waar je geld blijft? En stapelen de schulden zich daardoor op?

Herken jij jezelf hierin? Voor een nieuw SBS6-programma zoeken wij mensen die niet goed met hun geld omgaan en daardoor in de financiële problemen terecht zijn gekomen (of dreigen te komen). Wij bieden hen de frisse blik, hulp en deskundigheid van mensen die juist wél goed met geld kunnen omgaan.

Kan jij alle hulp gebruiken om je geldzaken weer op orde te krijgen? Mail ons je verhaal, een foto van jezelf en/of je gezin en vergeet niet om je telefoonnummer te vermelden, zodat de redactie contact op kan nemen: gatinjehand@sbs6.nl

jan

Als je privacy je lief is, zou ik niet deelnemen aan dit programma. Daarnaast wordt zien veel programmamakers je als materiaal en niet als mens.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

An0niempje

2 berichten van Strix TV en beide reclame makend voor...
Geen voorstelbericht eerst...
Vaag... :-\
Of denk ik nu te kritisch...? ::)
Ok, laat het aan de mods over, zal me er verder niet mee bemoeien....

Chrissie

AnOniempje laat maar aan de moderators over komt wel goed! ;) :)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

nooitmeer

Dubbeltje op zijn kant met een gat in je hand. Wederom sensatie over de rug van een kwetsbare groep die hulp nodig heeft. Maar vooral niet op een manier zoals dit soort progama's het produceren.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

An0niempje

Dat doe ik ook, Chrissie, maar kon het toch niet laten om even een vraagteken te zetten en zo te lezen aan de reactie van Nooitmeer, ben ik niet de enige die er een vraagteken bij zet... :P

peter

Quote from: An0niempje on May 15, 2015, 03:20 PM
2 berichten van Strix TV en beide reclame makend voor...
Geen voorstelbericht eerst...
Vaag... :-\
Of denk ik nu te kritisch...? ::)
Ok, laat het aan de mods over, zal me er verder niet mee bemoeien....

Nee, je denkt niet te kritisch, overleg van te voren is één van de voorwaarden, voor het plaatsen van zo'n oproep. Wij schuldenaren zijn geen materiaal, maar mensen van vlees en bloed en gevoelens!
Peter
Administrator Forum

Chrissie

QuoteDat doe ik ook, Chrissie, maar kon het toch niet laten om even een vraagteken te zetten en zo te lezen aan de reactie van Nooitmeer, ben ik niet de enige die er een vraagteken bij zet... :P   

Die vraagtekens mag jij ook gerust zeggen en dat geldt hetzelfde voor Nooit meer begrijp jullie gevoelens heel goed. Maar wat ik er meer mee bedoelde te zeggen dat we ongelofelijke kanjers van moderators hebben waar wij als schuldenaren ontzettend veel aan hebben vooral tegen dit soort mensen als Strix ben hartstikke blij met hun!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

Zo'n programmamaker plaats alleen berichten, om materiaal te vangen. Dus deze man kan met zijn prutsprogramma oprotten!
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

nooitmeer

nou nou... ze hebben ook enorme kwaliteitsprogramma's kijk maar eens. Moet fijn zijn om een stagaire op pad te sturen om mensen te werven.

http://www.strix.se/formats

Allemaal programma's gebaseerd op de zwakte van mensen, mensen die zich zelf waarschijnlijk jaren lang schamen dat ze ooit aan een programma van deze sensatie zoekers hebben meegewerkt.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

jan

Respect voor ons als mensen ontbreekt. Ik baal van dit soort berichten, we worden behandelt als object! Een documentaire of programma over is schulden is Hot. Het gaat om geld en niet om ons.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

tw50

Als ze nou aan het eind van het programma al je schulden betalen en afsluiten met een feestje, dan zou het nog het overwegen waard zijn om de blamage maar aan te gaan  :P. Bij mijn man is klusser bijvoorbeeld sta je ook voor joker maar knappen ze wel je huis op. Bij eigen huis en tuin krijg je er ook iets moois voor terug. In dit geval krijg je een cursus budgetteren en een verschutting op tv, wie wil dat nou? En het gat in mijn hand is de afgelopen weken spontaan dicht gegroeid... ;D
"One thing I've learned about life is that if you really let go, it's just a joy ride" (Ricky Williams)

Marjan12

@Chrissie, ik ben ook blij dat de moderators van dit forum, dit soort mensen weren van het forum. Ze helpen echt geen mensen, ze hebben alleen $$$ in hun ogen. En ze zoeken mensen, die voldoen aan het probleemcriterium, die interessant zijn, voor het grote leedvermaak. :(

SchattigPatatje

Quote from: tw50 on May 17, 2015, 08:32 AMBij eigen huis en tuin krijg je er ook iets moois voor terug.

Voor zover ik weet moet je bij Eigen Huis & Tuin gewoon de gemaakte kosten betalen, anders nemen ze alles weer mee terug. Er word zoveel gesjoemeld op TV, kijk maar uit!