in de schulden door uwv

Started by groovy, Mar 01, 2015, 12:50 PM

Previous topic - Next topic

groovy

Quote from: sacredfour on Mar 01, 2015, 10:09 PM
Je kan bezwaar maken tegen de terugbetaling! Stort het geld dat je moet betalen zonder belasting, en dien daarna een bezwaarschrift in.
hallo dat had ik ook algedacht maar zij hebben de macht
ze houden gewoon van je ww uitkering af

Marjan12

Quote from: groovy on Mar 01, 2015, 11:46 PM
Quote from: Knibbel on Mar 01, 2015, 07:57 PM
Wat vervelend voor je groovy. Ik begrijp dat ook niet bij het UWV. Mijn dochter had hetzelfde: teveel wajong ontvangen. En dat terwijl de ene afdeling wel de juiste gegevens had maar de afdeling uitbetalingen wist nergens van..... Samenwerken hebben ze nooit van gehoord blijkbaar. En ja, mijn dochter moest het ook bruto terugbetalen, wel op het eind van het jaar terug gekregen van de belasting. Maar ze moest het wel eerst voorschieten en daarna bijna anderhalf jaar wachten eer ze het via de belasting terugkrijgt. Ze kreeg wel meteen een betalingsregeling aangeboden, et werd maandelijks verrekend met haar wajong. Lijkt dus alsof ze met twee maten wegen, de een wel de ander niet.

Jij hebt ook vroeg genoeg aan de bel getrokken, ik hoop voor je dat het UWV voor jou een uitzondering maakt en jij het bedrag netto mag terugbetalen. Succes.

hallo, bedankt maar ik heb er een hard hooft in ze luisteren gewoon niet
als je ze aan de telefoon hebt je komt er gewoon niet door zij hebben alleen maar gelijk

Je hebt nog niet gebeld, dus waarom probeer je dit niet?

sacredfour

groovy schreef:
Quotehallo dat had ik ook al gedacht maar zij hebben de macht
ze houden gewoon van je ww uitkering af

Zolang de bezwaarprocedure loopt wordt de betalingsverplichting opgeschort. het is wel verstandig om dit ook te verzoeken in je bezwaarschrift.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

tw50

Misschien een idee om het juridisch loket in te schakelen? Dat kost niks en die kunnen je misschien helpen? Veel sterkte in ieder geval! Waardeloos dit...
"One thing I've learned about life is that if you really let go, it's just a joy ride" (Ricky Williams)