Mijn verhaal in het kort

Started by Lucifur665, Dec 19, 2014, 04:55 PM

Previous topic - Next topic

Lucifur665

Hoi,

Mijn verhaal in het kort, ik heb een poosje samengewoond met een jonge dame die mij op een hele slinkse wijze een behoorlijke poot heeft uitgedraaid waardoor in betalingen ben gaan missen. Met als gevolg dat ik mijn huis heb moeten verkopen, mijn baan ben kwijtgeraakt, monteur bij KLM. Nu zit ik met een schuld van ongeveer 30000euro. Ik heb een tijd niet ingeschreven gestaan bij GBA waardoor ik niet te vinden was. Ondertussen ben ik mijn leven weer op de rails aan het zetten door voorlopig weer bij mijn moeder te gaan wonen, netjes ingeschreven in de gemeente, afspraak met maatschappelijk werk gemaakt voor SHV en weer druk op zoek naar werk. Ook om een hoop gezeik met deurwaarders te voorkomen ben ik een soeverein mens geworden, zie -verwijderd door moderator- hierdoor haal je een hoop macht bij de deurwaarders weg.

Mvg, Lucifur665

hoopvol

Quote from: Lucifur665 on Dec 19, 2014, 04:55 PM
Ook om een hoop gezeik met deurwaarders te voorkomen ben ik een soeverein mens geworden, zie -verwijderd door moderator-, hierdoor haal je een hoop macht bij de deurwaarders weg.

Mvg, Lucifur665

Is dit serieus of zit hier iets anders achter.... J
Het idee is dat je je "contract" met de overheid opzegt en dat de overheid jouw naam niet meer mag gebruiken  Dus dan hoef je geen belasting en boetes meer te betalen, en de wetten gelden niet meer voor jou.

Leuk bedacht maar het werkt alleen niet. Veel mensen van die club zijn inmiddels al uit hun huis gegooid. Ze hebben ook continu rechtszaken omdat ze hun schulden niet betalen. Vervolgens gaan ze die rechters weer wraken en bedreigen.

Wat wil je bereiken door hier je naam te registreren? Verder vind ik je naam bizar, lucifer en 665 net 1 getal lager dan het getal van de duivel, krijg hier een beetje de kriebels van, sorry

tuthola

Hoopvol ik ben het met je eens ook ik krijg hier de kriebels van.....

An0niempje

De naam van topicstarter houdt ik mij als christen ook liever niet mee bezig.

Nog nooit gehoord van ik claim mijn naam.
Effe wat flarden op de site gelezen en van het filmpje gezien/beluisterd.
Begrijp ik het nu goed, dat als je je naam claimt op die manier, dat je je zelf dan eigenlijk boven de wet stelt?
Lijkt me eigenlijk niet zo praktisch.
Ok, ik vind ook niet altijd alle wetten even eerlijk, maar lijkt mij een behoorlijke puinhoop worden wanneer mensen zichzelf boven de wet gaan stellen...  :-X

jan

We gaan afscheid nemen van Lucifur665, hij heeft een wat ander gedachtegoed dan de meeste van ons.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

hoopvol

Thanx Jan,

Normaliter reageer ik niet op deze manier maar dit gaf me zo'n vervelend gevoel.

tuthola