En jawel de klap komt er na

Started by tonnie64, Oct 21, 2014, 02:49 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Vorige week in juich stemming( toelating WNSP) en nu lijkt het net of het ineens loskomt, boos , verdrietig, bang voor de bewindvoerder of je iets niet goed doet. ben inmiddels aan het werk, erg leuk, maar ook zwaar, ik wil alles perfect doen en dat lukt dat niet, de kas klopte niet - 9 euro en denk dan meteen , dadelijk denkt de baas dat ik dat gestolen heb. jeetje lijkt hier wel weer een rollercoaster :'( :-[ :'( :'( :'(

gewoon

Ha Tonnie

Wilde je vorige week al een beetje voorbereiden dat dit er ook bij hoort, wees maar boos en verdrietig het moet er allemaal uit komen ja dat zijn spanningen die los komen op eens komen er gedachten over je  toekomst voorbij die toewijzing hard binnen.

Hou je sterk, wat die baas denkt kan je gestolen worden,  je hebt een kas verschil van 9 euro en daar breng je hem netjes van op de hoogte, goed nieuws dat je leuk werk hebt blijf zuinig op je zelf,  het ziekenhuis moet je ook nog wijzer maken hoe je er voor staat.

Of ben je daar al geweest

tonnie64

He Gewoon

Ben bij het ziekenhuis geweest, heb een licht teruglekkend hartklepje en mijn buikaorta is wat verwijd, moet ieder jaar op controle en als ik last krijg meteen bellen.
Denk wel dat ik een keuring aanvraag, want het breekt me wel op het werken, naast de stress op het wachten van het bezoek van de bewindvoerdster volgende week 28e en het werk wat leuk is, maar lichamelijk vrij zwaar, naast receptioniste, is het ook veel poetsen  wassen en allerlei andere werkzaamheden. ben zo supermoe