De rechtzaak

Started by tonnie64, Oct 13, 2014, 04:42 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

:)
Ha het is nog vroeg maar moest toch even kijken voor dat ik de deur uit ga, en ja wel

Je zit er in gefeliciteerd,  wat zal dit anders opstaan zijn.

Ben erg blij voor jullie opstaan met weer een toekomst wees zuinig op je zelf,  kan zijn dat je ook moe kan gaan voelen komende weken dat zijn spanningen die je verwerken gaat en een plaats moet geven.

Veel geluk

tonnie64

Hoi hoi, bedankt voor jullie gelukwensen , wij leven nog echt even op een wolkje.
Lizayra , er werd erg weinig gevraagd, de schuldhulp verleenster was meegegaan, vond dat de rechter slecht voorbereid was. hij zat de hele tijd in de papieren te kijken, hij gaf wel een compliment dat wij alles netjes in mapjes hadden gedaan, was duidelijk en overzichtelijk. Hij vroeg over het ontstaan van de grootste schuld een paar dingen, waar ik antwoord op kon geven, nog mijn nieuwe contract ingebracht en een overhoring van wat ik getekend had zoals de informatieplicht , de inspaningsplicht  en die andere 2 waar ik op dat moment niet meer opkwam , gaf hij zelf antwoord op en daarna keek hij me aan en zei, Nou dan ben je toegelaten tot de Wnsp, ik keek de schuld hulp verleenster aan en weer terug naar de rechter en vroeg , meent u dat echt, jaaa zei hij en toen kwamen bij mij de traantjes, kreeg een briefje mee dat ik vanmiddag tussen 2 en 4 moet bellen naar de rechtbank en krijg dan de naam van de bewindvoerder te horen en de griffier kwam ook nog met tissues en daar maakte de rechter de opmerking op, nou kijk heb je ook nog gerechtelijke tissues en lachte daarbij, man lief stond buiten de deur te wachten en die zag meteen dat het goed was en toen begon ik nog ff harder te huilen. maar daarna, zijn koffie gaan drinken met een echte bosche bol hahahahahaha thanxxxxxxxxxxxxxx voor jullie steun

burningspirit

pfoeh..... moet ook wel even wat tranen wegpinken nu hoor
geweldig tonnie!
en nu eerst even tot rust komen hoor!
liefs van mij
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Bloem2

Roy24

Het is jullie van harte gegund. Lekker rust in de tent!

lonkes1984

Super! Gefeliciteerd!! ;D
Don't look back.... You're not going that way!