Haat geldproblemen!

Started by Catsi, Sep 15, 2014, 04:49 PM

Previous topic - Next topic

Catsi

Bah bah......

Ik heb mezelf erin gewerkt maar ik heb nu een schuld van 750 euro en ik moet het deze week betalen of anders wordt er een incassobureau ingeschakeld............... Ik heb alles geprobeerd maar ik kan nergens geld vandaan halen om dit te betalen.. ik zou zelfs bij iemand willen lenen met rente maar niks lukt..... Ik haat dit !! Ik wil gewoon lekker werken en geld verdienen en met een schone lei beginnen maar helaas blijven rekeningen zich opstapelen...

Ik weet niet wat ik nu moet doen! Ik wil geen incassobureau maar ik kan ook niet in termijnen betalen of geld van iemand lenen totdat ik volgende maand mn loon heb... PFFFFFFF

Geld is niet mijn ding :)

Marjan12

Het is een schulden van maar â,¬750, je bent er gelukkig vroeg bij om het lot te keren! Als ik jou was zou ik contact zoeken met het incassobureau en het probleem voorleggen.

Marjan12

Ik bedoel natuurlijk schuldeiser.

gewoon

Ha Catsi

Er valt moeilijk te praten over een betaling,s regeling lees ik, wat je nog zo kunnen proberen is een voorstel te doen, van een wat groter bedrag BV E 250,-- ( die je wel kunt missen ? ) en vragen of zij het deze maand willen aan houden,  tot je salaris er is,  voor de laatste E 500,--

Mocht het dan toch naar een incasso bureau gaan na je betaling, heb je de hoofdsom alvast met 30 % verminderd wat 30 % minder incasso kosten betekend.

jan

Bij welk bedrijf is deze schuld en waar gaat het over.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Catsi

Ik heb hen gemaild dus ik hoop het maar ik ga er niet vanuit...

Het is een lening bij een website. Deze lening had ik afgesloten zodat ik mn dokters rekening kon betalen en nu heb ik dus alsnog schulden.. ik had de dokters rekening niet moeten doen met leengeld.. stom van mij..

jan

Je bedoelt een flitskrediet? Als dit zo is moet je even kijken naar dit onderwerp op dit forum.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Niet boos zijn op jezelf je hebt gedaan wat opdat moment voor jou goed voelde, helaas heeft het verkeerd uitgepakt, je wilt niet verder in de schulden komen dus je bent hartstikke goed bezig! Sommigen steken hun kop liever in het zand maar jij vecht je weg weer terug, petje af voor jou!!

Gewoon en Jan proberen jou te helpen en handvaten te geven volg je dit op dan komt het wel goed!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Catsi

Ah super lief dit voelt fijn om te lezen..

Ik ga inderdaad even kijken naar die flits lening topic. Ze reageren alleen niet op of ik in termijnen kan betalen... :(

Ja ik wil het ook graag afbetalen en geen schulden meer maar ik ben dus bang dat ik nu met dat incassobureau echt in de problemen kom...

Hoe gaat dat met incasso bureaus? is dat zo ernstig als ik denk?

Catsi

Ik heb nogmaals een ietwat ''bozer'' mailtje gestuurd dat ik een overeenkomst wil en daar ook recht op heb (volgens mij) en dat ik graag een reactie krijg en een overeenkomst waarbij ik in twee termijnen kan gaan betalen.
Vervolgens krijg ik een delivery failure mailtje ... heb naar nog twee andere emailadressen gestuurd.. wel apart............

Is dit verstandig geweest? Kan ik , mocht het in een keer naar het incasso gaan , dit ook met hen bespreken??? Dat ik het in termijnen betaal??

Graag uw kennis!

Hanna

statement

geen paniek, vaak zijn incassobureau's erg open en kun je daar goede afspraken mee maken kwa betalingsregeingen. succes

Catsi

Oh fijn om te horen! Bedankt..

Ik wacht het dan af!