Mijn verhaal van budgetbeheer naar budgetbegeleiding

Started by Appelsientje, Sep 23, 2015, 10:18 PM

Previous topic - Next topic

Appelsientje

Hoi
Ik zal kort even mijn verhaal schetsen. Ik heb omwille van mijn ex heel wat schulden. Ik ben gestart vorig jaar in oktober met budgetbeheer toen had ik een schuld van om en bij 9000 euro. Ik heb maanden geleefd met 200 euro per maand waarvan ik eten, diesel en alle medicatie enzo betaalde. Begin september ben ik overgestapt van budgetbeheer naar begeleiding. Ik heb nu nog 4 schuldeisers voor een totaal bedrag van 1900 euro.

Nu erger ik mij blauw en 3 van de schuldeisers. Met 2 van hen probeer ik een afbetalingsplan af te sluiten maar op alle mails krijg ik geen antwoord. Dus ja nu betaal ik elke maand een klein beetje af. Ik vraag mij af hoe jullie dit aanpakken? Ik zou graag eens de correcte saldo's te krijgen.
De andere schuldeiser werkt op mijn gemoed omdat ik de rest schuld, een kleine 50 euro graag in een keer afbetalen maar als ik het exacte openstaand bedrag vraag krijg ik hier geen antwoord op.

Sorry voor mijn gezaag maar ik wil het graag goed doen nu zodat ik van alles verlost ben en begin 2016 schulden vrij ben ma als je van niemand een antwoord krijgt wat dan. Ik denk echt soms gewoon van als jullie niet antwoorden dan betaal ik niet. Maar ja daardoor ga ik nooit uit de schulden geraken.

sacredfour

Schrijf ze dat volgens jouw berekeningen de schuld is afbetaald.  In het geval dat ze er niet mee eens zijn moeten ze maar een betalingsafschrift sturen.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.