Een kleine kentering?

Started by An0niempje, Sep 03, 2015, 05:33 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Ok dat begreep ik dan verkeerd en ja de rekeningen moeten betaald worden ...misschien een baan waar je verder niet te veel energie in hoeft te steken en van daar uit verder kijken ? Is dat wat

An0niempje

Als ik wist waar ik zo'n baan kon vinden......
Maar ik probeer nu maar moed te blijven houden, dat er nog iets uit de contacten met het uitzendbureau gaat komen.....
En keepmyfingerscrossed, dat er aanvraag kwijtschelding goed af gaat lopen, dat zou ook een hoop energie schelen....

burningspirit

Anoniempje, je bent echt goed bezig. Uitzendbureaus zijn helaas vaak niet de beste partijen om je mee in te laten, maar ik begrijp heel goed dat je dit wél doet.
Het is jammer dat UWV je geen re-integratie traject biedt, want dat zou waarschijnlijk veel beter werken.
Als het met uitzendbureau niets wordt, kun je altijd nog eens informeren bij UWV. Je bent nog relatief jong en je wil zo graag. Dat zou in je voordeel moeten spreken.

Wij (oude besjes inmiddels in arbeidsland) hadden het geluk dat onze Gemeente met de 'bijstandstrekkers' in gesprek wilde gaan. In eerste instantie zag ik het allemaal niet zo zitten maar nu heb ik toch werk gevonden dat ik goed kan volhouden en dat ik erg leuk vind. Het zou mooi zijn als UWV met haar Wajongers in gesprek zou willen gaan.
Gewoon doorgaan lieverd. Vroeg of laat komt er iets op jouw pad.
Sterkte!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

An0niempje

Ik wacht nog op reactie van het UWV ;)