Bijna 2 ton . . .

Started by L.E.S.T., Apr 03, 2017, 09:36 PM

Previous topic - Next topic

L.E.S.T.

Tja ... wat moet je anders als onderwerp neerzetten. Ik begon met â,¬ 197.461,53 in januari . . . bijna 2 ton toch ?!  ;) 

Ik las al even mee ... want net als vele andere, heb ik ook last van schulden. Ik ben begonnen met het starten van een topic, omdat ik zelf met een berg vragen zit, maar ondertussen ook op een hoop andere zaken al een antwoord wist te vinden, misschien help ik iemand daar weer eens mee.

Daarnaast is het fijn om even iets van je af te tikken ... 1 ding weet ik zeker en waarschijnlijk hebben anderen het ook al eens getypt. Met schulden sta je op ... en ga je naar bed. De frustratie en boosheid die ik voel bij elke sprong achteruit, terwijl ik maar 1 stapje vooruit maak, zullen de meeste wel herkennen. Bij mij gaat de geschiedenis terug naar 2007 ... maar vanaf 2013 werd het pas echt uitzichtloos. Vanaf januari dit jaar ( 2017 ) besloot ik dat het maar eens genoeg was en me er volledig in vast te bijten. 7 dagen per week ben ik er nu mee bezig. Soms maar 10 minuten per dag, maar veel vaker zitten er avonden in. Dat ik hieruit kom, staat voor mezelf vast . . . alleen wanneer, dat is de vraag. Ik wil graag zijn wie ik ben ... en met schulden lukt dat echt niet.

Mijn intro heb ik gemaakt, ik zal het morgenavond eens verder uitbreiden.