Declaratie?

Started by eduardap, Feb 11, 2014, 08:58 PM

Previous topic - Next topic

eduardap

Ook dez e-mail heb ik zondagochtend ontvangen (leuk!) waar ik niets van begrijp!
Ik heb Fxxx direkt om uitleg gevraagd (nog niet ontvangen!)!

Te betalen declaratie?

Geachte heer/mevrouw,

Zou u onderstaande  kunnen uitleggen? B. v. d.! Ik snap het niet!
Ik verblijf momenteel in een XXX (X) instelling en ben door de huisarts hier destijds (x) doorverwezen naar oogheelkunde in het X ziekenhuis te X!
Hoe kunt u dan het bedrag op mij vorderen?

Met vriendelijke groeten,

Beste meneer,

De afgelopen tijd bezocht u of een medeverzekerde een zorgverlener. xxxx betaalde de betreffende nota direct aan uw zorgverlener. xxxx heeft het eigen risico voorgeschoten omdat het maximum van uw verplicht en/of vrijwillig eigen risico nog niet is bereikt. Wilt u weten hoe uw eigen risico is berekend? Klik dan hier. Kies na het inloggen voor 'details' en u leest direct meer.

Het bedrag van â,¬ x wordt over x weken automatisch van uw rekeningnummer (IBAN) NL afgeschreven.

Het bedrag kan betrekking hebben op de afgelopen jaren. Uw zorgverlener mag namelijk heel lang bij ons declareren. Dit kan tot 36 maanden na het kalenderjaar, waarin u bent behandeld.

Boeddha

dit is je verplicht eigen risico over 2013. Tot aan een bedrag van 350 euro moet je zelf de kosten betalen. Pas na de 350 euro worden de kosten volledig betaald.

(ps. ook hier je eigen gegevens verwijderen ;) )
Be strong, have faith!