The story of Laurentine

Started by Laurentine, Jan 02, 2013, 05:58 PM

Previous topic - Next topic

Laurentine

Dank je Buster. Als de tumor kwaadaardig blijkt te zijn na verwijdering dan blijft de prognose helaas slecht. Duim maar voor me.

Kaatje

Laurentine, heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik ga ook hard voor je duimen dat de prognose beter zal zijn.

Weegschaaltje

Bah wat een heftig nieuws zeg. Wat zal je t moeilijk hebben om dit moment. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe.

geefnietop

Laurentien, ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk krijg je goed nieuws. Jeetje wat zal dit een spannende en moeilijke tijd voor je zijn. Ik ga heel hard voor je duimen dat de uitslag positief is.

Liefs

Be

Heel veel sterkte Laurentine, ik zal zeker voor je duimen.

Laurentine

Dank jullie wel. Ik geloof dat wat er ook gebeurd in dit roerige leven: geloof in jezelf, materie is alleen maar een houvast en probeer je kwetsbaar op te stellen. Deel, geef, ontvang en laat los wanneer dat nodig is. Alle liefs!

Knibbel

Laurentine, kind, ik wens je veel sterkte in deze moeilijke periode. Ook ik hoop dat je een positieve uitslag krijg. Ik weet dat je nu een hele moeilijke tijd tegemoet gaat, met veel ups en downs. Vooral het wachten op uitslag is onmenselijk zwaar. Ik denk aan je en leef met je mee, Laurentine.

Heel veel liefs en ik een enorme grote warme knuffel van mij.

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Chrissie

heel veel sterkte meid, ga ook voor je mee duimen  :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Boeddha

heel veel sterkte en ook ik zal duimen voor je.
zo zie je, alle zorgen vallen in het niets als je zulk heftig nieuws te horen krijgt!
Blijf positief!
Be strong, have faith!

Libra

Lieve Laurentine,

Ik val even helemaal stil, want ik kan me er geen voorstelling van maken hoe het is om nu in jouw schoenen te staan.....
Ik wens je heel veel sterkte toe in deze zware tijd en ook ik hoop van harte dat de berichten positief zullen zijn!

Ik ga zeker heel hard voor je duimen!!
Laat je het ons nog even weten?

Voor nu stuur ik je alle licht en liefde en kracht toe, samen met een wel hele speciale dikke knuffel voor jou dame!

Heel veel liefs!!
:-*

Laurentine

Dank jullie!  :) Probeer maar zoveel mogelijk mijn zinnen te verzetten. En hopen dat alles mee zal vallen.
Goed weekend allemaal!

Buster

Nou, hier schijnt de zon in elk geval.

Ik weet niet hoe het bij jou is, anders stuur ik hem even door  :P
Geniet!

geefnietop

Hoi Laurentien,

Ik was benieuwd hoe het nu met je gaat? Is de operatie goed gegaan? Denk aan je...heel veel sterkte meid.

Liefs

geefnietop

Hey Laurentien,

Hoe gaat het met je?

tuthola

Lieve Laurentien, ook ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat

Groetjes Tuthola