bang voor nog een domme beslissing

Started by flits, Jan 08, 2011, 11:21 AM

Previous topic - Next topic

Buster

Wat fijn dat er orde is!
Dat zal voor je ouders ook een fijn gevoel zijn.
En

flits

kwakkenbos heeft alle juiste bedragen overgemaakt naar de schuldeisers met het geld wat mijn ouders op de beheer rekening gestort hadden en nu heb ik alleen nog met de schuld van mijn ouders te maken

de verkoop op marktplaats loopt ook weer een beetje ik heb pas een weekend tas voor
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Gaar Advies

Ges Advies is een synoniem voor laksheid. De medewerkers zijn alleen bezig met hun eigen belangen en kunnen voor grote problemen zorgen bij mensen die schulden hebben/ in de WSNP zitten. Leefgeld wordt niet of op willekeurige momenten overgemaakt, herinneringen vallen maandelijks in de bus omdat rekeningen op dezelfde wijze worden betaald en ze zijn een ster in het uitdenken van "noodoplossingen" (zogenaamd in het belang van de cliënten) die niet eens met de wet stroken.

Bij de gemeente zijn ze ook erg duidelijk: zodra je de naam Ges Advies noemt krijg je meteen een a4tje met betrouwbare, alternatieve adressen voor hulp.

Ik kan hier doorgaan tot de server overbelast raakt maar de uitspraak: Ga niet in zee met dat stel warhoofden want het wordt alleen maar erger dan het al is lijkt mij een prima samenvatting van wat iemand met schulden daar te wachten staat.

Dit kantoortje wat meer wegheeft van een stinkende hondenmand zal uiteindelijk wel verdwijnen want de klachten stapelen zich op; ook bij de bewindvoering.

Liever gisteren dan morgen wat mij betreft !

Sterkte allemaal.

peter

Hoi,

Er zijn inderdaad veel klachten over GES advies. Hun personeel is niet geschoold conform de Nen 8048. Dit is overigens geen overheidseis, maar een kwaliteitskeurmerk op initiatief van o.a. NIBUD, NVKK en BPBI.

De NEN 8048 eis, is er voor personeel en organisatie. GES advies mag misschien zijn personeel geschoold krijgen conform deze norm, maar een NEN 8048 certificaat voor de organisatie is een brug te ver. Voor een organisatie die niet is aangesloten van een NVKK en BPBI, zou dit wel een eis moeten zijn. Maar als je organisatie niet klopt, krijg je een NEN 8048 certificeren voor je organisatie. Dit certificering van je werkwijze en organisatie.

Ges is niet aangesloten bij NVKK en BPBI. Gezien de grote van de organisatie en de inkomsten, zou je mogen verwachten dat zijn zijn aangesloten bij de BPBI.

Dit is dus niet het geval.

(Op dit forum zitten enkele professionele hulpverleners, die weten waarover ze praten. Als je een PM stuurt dan geef ik je een goed adres voor hulp.)

Peter
Administrator Forum

flits

ik ben ook blij dat ik bij ges advies weg ben ik kreeg idd heel vaak aanmaningen en herinneringen op de mat en stuurde alles wel door het leef geld werd idd willekeurig gestort op verschillende tijden en dagen en het contact liep ook heel erg stroef als ik belde kreeg ik van de ene te horen dat hij nergens vanaf wist de ander had er niks mee te maken en de derde was nooit aanwezig dus het schoot voor geen meter op ik heb het nu zoveel beter bij kwakkenbos bewindvoeringen en ik heb nu steevast elke dinsdag ochtend mijn weekgeld binnen en ik krijg elke 28ste van de maand beltegoed voor mijn telefoon en ik krijg geen aanmaningen en herinneringen meer alles loopt automatisch bij kwakkenbos dat vind ik wel fijn
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016