Graag wil ik ook zorgen vrij zijn.

Started by gewoon, Feb 16, 2012, 08:13 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Buurvrouw wat aardig !!

Ha, ik knap wel op van je bericht dankje Libra
Gewoon

gewoon

Hoi even een update

Komende maanden ga ik een soort op vakantie, dat wil zeggen ben wel gewoon thuis maar, doe s, avonds niets geen adminstratie, internet of TV maar wandelen, buiten zitten en dergelijke om de vermoeiheid te grazen te nemen.

Gewoon

gewoon

Hoi

Het gaat prima met mij heb vandaag alles op geruimd en heb verder de middag gefietst, voor wie zich afvraagt of ik het moeilijk heb, nee juist niet, voel mij dankbaar dat ik een logica gevonden heb voor mijn klachten.

Ieder jaar heb ik het moeilijk met de kerst periode en dat is dus geen winter dip maar in die tijd ventileer ik bijna niet, heb een keer tegen magic gezecht als een klacht constant is dan moet je dat ernstig nemen ( wat hij mij niet in dank af nam ) maar is voor mij de reden geweest door te zoeken.

Blij dat ik voor mij zelf werk en gewoon kan zeggen weg met die rommel, zal deze winter geen vage klachten meer hebben, lang gedacht dat de vermoeidheid door geld zorgen kwam, de klachten stoppen vrijwel direct als je er optijd bij bent, leven het internet.

Heb mij goed in gelezen dat er zoveel mensen jaren lang door sukkelen en denken dat ze depressief zijn en worden als zodanig behandeld, tot dat blijvende schade optreed.

Gewoon

Libra

Lieve Gewoon,

Wat is dit een heerlijk nieuws, hoe vreemd dat ook moge klinken!
Maar je weet nu waar jouw klachten vandaan komen en zo te lezen ben je er inderdaad nog op tijd bij om permanente schade te voorkomen.

Minder op internet?
Betekent dit dat wij jouw leuke berichtjes moeten gaan missen?
Dat hoop ik toch echt niet, hoor!

Maar buiten alles om, jouw gezondheid gaat natuurlijk voor alles!

Liefs

gewoon

Hoi ben niet zomaar weg op het forum maar heb voor mij zelf een andere agenda, en wil wat langer buiten zijn ook s avonds, om wat gezonde lucht, pak het namelijk goed aan.
Vandaag de keuken door gespit en doorzocht op schadelijke stoffen dat zijn er veel, ook schoonmaak artikelen zijv verdacht.
Sta ik in de WC en druk op de spuitbus met frisse geuren staat als waarschuwing lucht niet inademen en uitsluiten op goed gevetileerde ruimte gebruiken, word dus nergens met rust gelaten.
Ben een keer bij iemand thuis geweest die een klacht had dat de verf van een schilderij door begon te lopen reden, hing zo,n lucht ververser onder in de wanddoos !!!.
Waar zijn bijsluiters wat produkten op de langere termijn doen, hoe schadelijk is het iedere twee jaar een nieuwe auto te kopen ( leuk onderwerp als je schulden hebt ) infin.
Wel kun je dingen vinden als er geen comercie mee speelt zoals langdurig bloot gesteld worden aan de geur van een kattenbak, is vast gesteld dat mannen daar depresief van worden en vrouwen onnodig geld gaan uitgeven.

Gewoon

Buster

Gewoon je hebt groot gelijk!

Frisse lucht doet een mens goed.
Bovendien is het erg mooi deze tijd van het jaar.

Veel plezier en veel gezondheid  ;)

gewoon

Hoi ben nog wat verder bezig geweest met mij huisje om deze te veranderen in een gezonde woon omgeving maar van morgen werd ik wakker, en zoek mij te pokke naar mijn slechte humeur is nergens te vinden, hoofdpijn, weg.. droge ogen, wie heeft ze.. vermoeiheid foetsie... jeuk waar dan..branderige gevoelens weg... de loop neus, heeft de benen genomen het moet niet gekker worden.

Heb overal gezocht niet achterde bank, of onder het bed, ben maar gaan ontbijten van morgen, jaren niet gedaan, of de lust voor gehad, heb te minste wat terug gevonden van morgen.

Groet Gewoon

Buster

Buster

Gewoon, ik ben echt ontzettend blij voor je!

Geniet ze!

gewoon

Hoi heb vandaag weer lang gefietst door een paar drecht steden was heerlijk het voeld als bevrijd zijn van geld zorgen, al heb ik morgen een miljoen of anders een failliet deze dag was van mij.

ingekort
Gewoon

Knibbel

Zo is het maar net Gewoon. Deze dag neemt je niemand meer af. Wat heerlijk dat je weer kunt genieten van het buitengebeuren. Daar krijg je een flinke portie energie van en die heb je nodig om je schulden onder controle te krijgen en te houden. Hou dit vast.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Ik ben zo blij voor je, dat die grote schoonmaak je niet alleen je gezondheid weer teruggeeft, maar ook weer volop energie en kracht om alles weer goed op de rit te krijgen!

Heerlijk om te lezen, lieve Gewoon!

Ik zou zeggen: geniet er maar lekker van met volle teugen, want dat zal je nog een extra boost geven. :)