Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

flits

Quote from: Dick on May 11, 2015, 10:23 PM
Flits, je kan het maar één keer uitgeven en voor â,¬200 kun je aardige tablet kopen, helaas geen iPad. Je moet wel uitzoeken wat de beste koop is en misschien als je een paar maanden langer wacht en spaart, kun je een iPad kopen.

wat is het verschil tussen een tablet en een ipad uiteindelijk ??
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

nooitmeer

Quote from: flits on May 12, 2015, 06:15 PM
Flits, je kan het maar één keer uitgeven en voor â,¬200 kun je aardige tablet kopen, helaas geen iPad. Je moet wel uitzoeken wat de beste koop is en misschien als je een paar maanden langer wacht en spaart, kun je een iPad kopen.

Je hebt op dit moment 3 grote tablet stromingen: Windows, Android en de Apple iPad.
Windows zou ik nu nog niet doen, het aanbod van apps is redelijk krap.
Android tablets heb je van veel verschillende merken, de iPad is van Apple.
De iPad en Android tablets hebben veel overeenkomsten, de iPad is erg gebruiksvriendelijk vanaf het eerste begin maar je zit wel vast aan de grillen van Apple. Apple bepaald welke apps je mag installeren. Android kan ook heel gebruiksvriendlijk zijn als je een tablet van een redelijk merk koopt. En dan heb je iets meer vrijheid in apps al merk je daar niet heel veel van.

Voor de prijs zou ik altijd gaan voor een Android tablet. Een iPad heeft wel een heel hoog "nice to have" gehalte maar daar betaal je dan ook voor.
En ja voor 200 euro heb je tegenwoordig hele leuke Android tablets waarop je alles kan doen. Van TV kijken tot spelletjes als ook facebook/whatsapp en nog veel, heel veel meer.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

flits

Quote from: nooitmeer on May 12, 2015, 06:37 PM
Quote from: flits on May 12, 2015, 06:15 PM

Je hebt op dit moment 3 grote tablet stromingen: Windows, Android en de Apple iPad.
Windows zou ik nu nog niet doen, het aanbod van apps is redelijk krap.
Android tablets heb je van veel verschillende merken, de iPad is van Apple.
De iPad en Android tablets hebben veel overeenkomsten, de iPad is erg gebruiksvriendelijk vanaf het eerste begin maar je zit wel vast aan de grillen van Apple. Apple bepaald welke apps je mag installeren. Android kan ook heel gebruiksvriendlijk zijn als je een tablet van een redelijk merk koopt. En dan heb je iets meer vrijheid in apps al merk je daar niet heel veel van.

Voor de prijs zou ik altijd gaan voor een Android tablet. Een iPad heeft wel een heel hoog "nice to have" gehalte maar daar betaal je dan ook voor.
En ja voor 200 euro heb je tegenwoordig hele leuke Android tablets waarop je alles kan doen. Van TV kijken tot spelletjes als ook facebook/whatsapp en nog veel, heel veel meer.

bij welke heb je een toetsenbordje eraan bij sommige heb je een toetsenbortje eraan en het gaat ij voornamelijk om het controleren van mijn email  het internetbankieren en mijn lijstjes in words uitwerken
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

nooitmeer

Bij alle tablets kan je er een toetsenbordje aan koppelen. Over het algemeen hebben de wat duurdere windows tablets standaard een toetsenbord. Maar dan zijn het al bijna volgroeide computers in plaats van een tablet.

Als je in Word zaken wilt uitwerken dan zal je een Office 365 abonnement moeten afsluiten, maar er zijn voldoende andere alternatieven te krijgen die ook Word documenten kunnen lezen en bewerken in de verschillende appstores.
Alle banken hebben speciale apps voor iPad en Android, dat is geen probleem. Ook kan je op alle tablets je mail binnen halen en versturen.

Dit is één van de meer betrouwbare Android tablets: http://www.belsimpel.nl/samsung/samsung-galaxy-tab-4-10-1-t530-16gb-wifi-black/overzicht
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

flits

als het goed is heb ik een telefoonkaart nodig uk heb een prepaid sim kaart en mijn bewindvoerder heeft liever zo weinig mogelijk abonnementen als ik een abonnement erbij neem dan moet ik iets anders eruit gooien anders word ik gekort op mijn weekgeld en dat heb ik liever niet

chapter

Voor tablet heb je geen telefoonkaart nodig.
Voor kids 2 tablets gekocht bij mediamarkt 10 inch van archos werkt prima voor 79 euro.
Words etc heb je gratis apps voor en internet gaat via wifi (draadloos) of kpn fon zit in je abonnement

flits

dus dan ben ik het beste af  met een tablet of niet want wifi heb ik thuis wel en ik heb een inlog code gekregen van delta voor wifispots en mijn internet verbinding loopt via zeelandnet

flits

vanmiddag na het opruimen van het wasgoed maar eens een eindje gefietst ik wou eerst gaan zwemmen maar ik vond er een fris windje staan dus ik ben maar gaan fietsen

flits

vanmiddag heerlijk in mijn bikini in het zonnetje gelegen eerst een rondje gelopen en daarna in het zonnetje gelegen volgens mij ben ik nog een beetje op mijn rug verbrand ook met mijn rug had ik nog niet in het zonnetje gezeten nu wel

wat die tablet betreft ik hou de komende tijd gewoon de reclames een beetje in de gaten en ik zie wel welke ik neem entje die niet zo duur is in ieder geval

Meelezertje

Hoi Flits,

Ik heb er niet zo veel verstand van. Maar in de nieuwe aldi folder staat een laptop/ tablet met touchscreen voor 199. Ik weet niet of dat aansluit bij wat je zoekt. Van I pad ed geen verstand. Maar als mijn pc nu kapot zou gaan , zou ik er voor gaan.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

flits

ik ben er niet zo kapot van om elektronica te kopen in een supermarkt die moeten dan besteld worden ik heb een paar maanden geleden een horloge bij de juwelier bij  ons op het dorp besteld het duurde 5 a 6 weken voordat de horloge binnen was terwijl het maar  week zou duren achteraf bleek de horloge niet beschikbaar te zijn hadden ze 2 andere horloges opgestuurd waar ik uit kon kiezen â,¬60 heb ik niet over voor een horloge en die andere bleek een knopje uit te zijn en die is ook alweer 4 weken weg ter reperatie

Meelezertje

Ja, ik moet wel zeggen dat ik iemand in mijn omgeving heb, die wegwijs zou kunnen maken met dat notebook van de aldi. En dat scheelt. Want het zou kunnen dat daar nog bepaalde dingen opgezet moeten worden. Op zich heb ik wat garantie betreft goede ervaringen met de aldi. Heb vertrouwen dat je best ergens tegenaan zult lopen waar je zelf ook helemaal achter kan staan. Bewonder je geduld bij het nemen van zo'n beslissing.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

gewoon

Hoi allemaal

Het is al een maand rustig met mijn berichtjes,  en eigenlijk bevalt dit mij erg goed even afstand te houden van het forum.

Zit nu in een periode dat alles tegelijk vervangen moet worden en daar stop ik opgeruimd mijn tijd in en met dankbaarheid dat dit ook mogelijk is te doen,  na een lange tijd van zuinig doen is het meer dan duidelijk dat ook nodig is.

Ook mijn auto is weer in mint staat, een zelfde gezocht en van twee 1 gemaakt,  afschrijving vorige auto 1 cent per kilometer,  wil nu op een halve cent uit proberen te komen per km.

Verder naast vervangen ook verbetering aan het door voeren in huis,  deze energie vriendelijk te maken en mooi dit gaat langzaam ook omdat ik er een TV programma van zou kunnen  maken ...help mijn vorige huurder was klusser.

Zie rijkdom nu echt anders,  is niet hoeveel je hebt maar het is iets anders een heel klein dingentje zo op het eerste oog maar,  het moment dat je volledig vrij bent je goede keuzes te maken ook met een kleine ruimte aan het einde van de maand, maakt mij weer mens en voel mij daarmee rijk.

flits

mischienniet echt budget maar ik wou al een tijdje een paar films hebben en ik heb ze nu maar besteld ze zijn al binnen en betaald ook het was wel â,¬66,95 maar ik heb er wel meteen 5 jammer dat je bij bol.com niet kunt sparen anders had ik nu aardig wat airmiles gehad ik had nog niet genoeg airmiles om een beetje minder te betalen dus spaar gewoon nog even door met airmiles