Weekbudget

Started by Weegschaaltje, Mar 22, 2013, 09:06 PM

Previous topic - Next topic

Weegschaaltje

Vandaag de laatste boodschappen gehaald. Helaas niet on der 15,- euro

Deen supermarkt

18,29

Totaal deze week 55,98. Gelukkig wel onder mijn budget gebleven van 57,50 De kop van de eerste week is er weer af  ;)

Chrissie

Wat doe jij het klasse! Mag ik bij jou in de leer geweldige dame!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Weegschaaltje

Ik baalde er eigenlijk van dat ik boven de 50,- euro zat  :P Het is heel erg simpel hoor. Heb gewoon niet meer te besteden. Zal dus wel moeten.

Knibbel

Quote from: Weegschaaltje on May 02, 2013, 10:08 PM
Ik baalde er eigenlijk van dat ik boven de 50,- euro zat  :P Het is heel erg simpel hoor. Heb gewoon niet meer te besteden. Zal dus wel moeten.
'Het is heel erg simpel hoor' zegt zij ook nog zo mooi. Ik vind het niet simpel, ik vind het knap.

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Weegschaaltje

Thanks dames. Het is gewoon even zoeken hoe of wat. A merken koop ik gewoon helemaal niet meer. Wasmiddel t goedkoopste merk, geloof 1,19. Daar doe ik bijna 2 weken mee. Ook is er nog steeds elke dag een koekje voor ons en voor de kids in t weekend een chippie. De zaterdag is hier altijd brood dag. Tosti's , uitsmijtertje hotdog, etc Mijn duurste eet dag is eigenlijk altijd de maandag als mijn vriend mee eet. Daarintegen eten wij de donderdag bij hem dat valt dan mooi tegen elkaar weg.

Libra

Applaus!..., Buiging!..... en Dansje!!!

Fantastisch gedaan weer!!

Liefs

Weegschaaltje

Nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe budgetteer kansen  :D Vandaag de boodschappen gehaald.Net zoals vorige week maandag zoveel mogelijk in 1 keer meegenomen. Lijk wel een pak ezel met alles op mijn fiets stouwen. Moet nog wat dingetjes voor t weekend halen, oa beleg en zuivel. Maar zal net als vorige week weer rond de 55 gaan uitkomen.

Deen supermarkt.

39,39

Knibbel

Goed bezig Weegschaaltje!!

Libra

Ik vind het geweldig hoe je het zo goed volhoudt, lieve Weegschaaltje!!

Maak wederom een buiging voor je!!
:-*

Weegschaaltje

Spreek mij nog maar een keer aan over een aantal maanden. Als ik erm isschien flink de balen van heb. Ben nu pas een week of 6 bezig. Mijn motto wordt. Wat je niet hebt kan je ook niet uitgeven  :P

Weegschaaltje

Vandaag de restant aan boodschappen gehaald. 15,68. Totaal deze week 55,07

Tevens 3,94 uit gegeven bij de Super. Dit reken ik niet mee in mijn uitgaven want dit was van de 10,- euro die ik laatst van mijn moeder had gekregen. Ik heb samen met de jongste 25 kilometer gefietst en daar croissantjes gehaald ( wilde hij graag ) en een eigen merk flesje cola. Restantje lijft staan voor een volgende uitspatting  ;D

Knibbel

Quote from: Weegschaaltje on May 08, 2013, 03:25 PM
Vandaag de restant aan boodschappen gehaald. 15,68. Totaal deze week 55,07

Tevens 3,94 uit gegeven bij de Super. Dit reken ik niet mee in mijn uitgaven want dit was van de 10,- euro die ik laatst van mijn moeder had gekregen. Ik heb samen met de jongste 25 kilometer gefietst en daar croissantjes gehaald ( wilde hij graag ) en een eigen merk flesje cola. Restantje lijft staan voor een volgende uitspatting  ;D
Die boodschappen van jou, Weegschaaltje. Heb maar een woord voor: netjes!! En 25 km fietsen, dit is pittig hoor. En dat voor je jongste, wat lief van je!!

Weegschaaltje

Tong hing bij mij ook op mijn schoenen  :P Ik fiets zelf eigenlijk ook nooit zo een eind. Gebruik de fiets alleen om bij de bus te komen of om boodschappen te doen. Maar t was redelijk weer al was de wind tegen behoorlijk pittig.

Libra

Weer een fantastische week Weegschaaltje!!

Ik blijf er bij hoor, je doet het geweldig!

Liefs

Chrissie

Ik sluit me bij de voorgangers aan je doet het in
Sinds januari 2016 schuldenvrij.