Weekbudget

Started by Weegschaaltje, Mar 22, 2013, 09:06 PM

Previous topic - Next topic

Weegschaaltje

De week is weer rond. Vandaag voor 27,25 de rest van de boodschappen gehaald. Plus 5,40 aan postzegels. Zoon lief krijgt de smaak ook te pakken hij heeft wat warhammer poppetjes verkocht en daarmee 15,- verdiend exclusief de verzendkosten.

Stand van zaken voor deze week, totaal: 63,29

Buster

hahaha, ja het werkt aanstekelijk!

Goed gedaan hoor.
Weer lekker op de fiets geweest?

Weegschaaltje

Ik doe mn boodschappen altijd op de fiets  :P Dan kan ik meer verstouwen. Maar ben maar bij 1 supermarkt geweest.

Weegschaaltje

Boodschappen gehaald. Heb binnen t/m vrijdag. Tevens was er vlees in de reclame 5 pakken voor 10,- euro. Ik heb nu voor 2 weken vlees in huis. Toch wel fijn dat ik dit nu af en toe kan in slaan omdat mn week budget wat hoger ligt.

Deen supermarkt

38,91

Buster

Libra

"Hij" gaat nog steeds lekker, lieve Weegschaaltje!!!

Hou vol!
:-*

Weegschaaltje

Boodschappen gedaan

30,05

Totaal deze week 68,96.

Ik ga dit topic niet zoveel meer gebruiken. Ik merk dat het mij extra onrustig maakt door wekelijks te posten en maar tellen en tellen en met cijfertjes bezig te zijn.

Ik heb voor mij zelf nu een budget van 300, per maand. Dat is per week 66,66. Ik weet dat dit moet lukken. Gemiddeld kom ik niet boven de 65, uit per week. Ik vind dit ook een mooi bedrag voor 3 personen. Ik blijf t voor mij zelf wel op schrijven in mijn schriftje als stimulans. Iedereen bedankt die steeds gelezen heeft en ook telkens heeft gereageerd.

tuthola

Lieve Weegschaaltje....

Ik vind dat je het geweldig doet met je leefgeld en door het hier te noteren had je de moed om het vol te houden, nu ben je gewend aan hoe je je leefgeld kan besteden binnen jouw norm.  Als je er onrustig van word om het hier te noteren moet je er inderdaad mee stoppen want daar heeft niemand wat aan.....

Veel liefs....