Zorgverzekering 2013

Started by Kaatje, Nov 18, 2012, 12:21 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Volgens mij werd er in een topic (misschien al wel een speciaal topic) hierover gepraat, maar ik zag dit net via Kassa:

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/wat-verandert-er-voor-uw-zorgverzekering-in-2013/speel/1/

dus toch maar tijd maken of het ergens anders toch goedkoper kan voor wat ik wil.

Zijn jullie ook allemaal al druk op zoek naar een andere goedkopere zorgverzekering?

Libra

Ik heb net een nieuwe zorgverzekering afgesloten via Independer.

Dit is niet bedoelt als (ongewenste) reclame voor een bedrijf, maar ze zetten alles heel overzichtelijk voor je op een rijtje en dat geldt ook voor de polisvoorwaarden, dekkingen enz.
Zo krijg je een goed beeld van wat een zorgverzekeraar biedt en onder welke voorwaarden.

Onder de streep bespaar ik nu bijna 10 euro per maand het komende jaar door deze overstap.
Voor mij dus zeer de moeite waard!

Kaatje

http://www.trosradar.nl/uitzending/archief/detail/aflevering/26-11-2012/aanvullende-zorgverzekering/?p=1

is ook wel een interessante uitzending!

ik heb voor mezelf nog steeds geen besluit genomen over zorgverzekering.

Bloem2

??? Ik durf niet over te stappen. Toch kom ik met het vergelijken ook nog steeds niet voordeliger uit.
Ik heb een Agis postcode polis zonder mee te spelen met de loterij.

Kaatje

ik kwam vorige week ook nauwelijks voordeliger uit, vanwege collectiviteitskorting die ik nu heb. er zit een klein verschil in de vergoedingen in aanvullend, dat moet ik van de week/volgende week nog maar wel even goed uitpluizen. tandartsverzekering gaat er definitief niet uit, heb nl. nog al eens wat.

Kaatje

even een vraag wat verstandig is om te doen mbt tandartsverzekering.
ik kan kiezen uit vergoeding t/m

Buster

De korting levert een dikke

Kaatje

ik weet niet of ik meer of minder kwijt zal zijn dan die 225. ik kan natuurlijk later in het jaar naar de tandarts gaan en die 50 aan de kant te zetten in geval ik er wel boven ga.
ik kan altijd nog voor 2014 weer naar vergoeding t/m 450 gaan indien ik verwacht dat er meer kosten aan komen. helaas heb ik geen sterk/goed gebit, maar vind 50 euro ook wel veel geld.