Dom geweest

Started by gerdsan, Dec 14, 2011, 02:07 PM

Previous topic - Next topic

Buster

Wat een goed nieuws!

Ik zou gelijk vandaag even terug bellen en je vraag voorleggen anders blijf je er 4 weken mee zitten en dan is het maar duidelijk.
Het zou wel heel tof zijn als je 50% zelf kan houden.
Of dat ze het in een potje onvoorzien stoppen die je dan kan aanspreken.

Een voorzichtig; Gefeliciteerd!

gerdsan

Quote from: Buster on Mar 27, 2012, 01:32 PM
Wat een goed nieuws!

Ik zou gelijk vandaag even terug bellen en je vraag voorleggen anders blijf je er 4 weken mee zitten en dan is het maar duidelijk.
Het zou wel heel tof zijn als je 50% zelf kan houden.
Of dat ze het in een potje onvoorzien stoppen die je dan kan aanspreken.

Een voorzichtig; Gefeliciteerd!

Hallo buster

Ja dat is waar,,zullen we weleens even doen.

En over het overwerk ja dat zou het zeker zijn,,,want anders kan ik het net zo goed om laten zetten in tijd voor tijd ,,en maakt me niet veel uit of we het nou wekelijks krijgen of dat het in een potje gaat.

Zelfde als de onkostenvergoeding die ik per dag ontvang omdat ik om 15:30 begin en meestal tot een uur of 5 a 6 in de ochtend werk,,,krijg ik 20 euro netto per dag om onderweg van te kunnen eten.
Die mag ik ook gewoon behouden,,,want zij zei ook ...het is geen inkomen en je heb het gewoon nodig

gerdsan

Zo daar zijn we weer,,,heb eerder helaas nog geen tijd gehad om op het forum te zitten

Gisteren even snel een extra gesprek gehad bij het gkb aangezien ik nog wat vragen had en dan wil ik daar niet te lang mee rond blijven lopen,,dus ik had ze gebelt en was geen enkel probleem langs te komen
Ze vroegen me gelijk of ik wat loonstroken mee kon nemen,,,en ze schrok aardig toen ze zag hoeveel uur ik eigenlijk werktte in de week haha 70-85 per week(toch gemiddel 750--900 euro per week netto ) ik zei ook ja ik wil er gewoon zsm vanaf zijn.

Ze zei ook als je deze uren kan blijven werken dan ziet het er erg rooskleurig uit en kan je er snel vanaf zijn,,ik vroeg ook aan dr ,,,is het dan geen optie om bijv alleen de schuldbemiddeling via hun te doen en inkomen etc gewoon zelf te beheren,,,toen gaf ze gelijk aan dat dat niet slim is,want er hoeft maar 1 schuldeiser loonbeslag te leggen en dan je gelijk niet meer aan je andere regelingen meer voldoen die je heb afgesproken,,dus ja daar had ze wel een punt.

Ik hoop echt dat ze het bij het gkb een beetje kunnen regelen met de eisers en niet dat ze straks alemaal op de stoep staan.

Buster

Gerdsan,

Volgens mij het je een verstandige tante te pakken.
Goed dat je zo snel weer terecht kon.
En het is altijd fijn als, naast je baas, ook iemand anders waardeert dat je 70 uur werkt.

Pak je wel genoeg rust?

gerdsan

Quote from: Buster on Mar 31, 2012, 06:35 PM
Gerdsan,

Volgens mij het je een verstandige tante te pakken.
Goed dat je zo snel weer terecht kon.
En het is altijd fijn als, naast je baas, ook iemand anders waardeert dat je 70 uur werkt.

Pak je wel genoeg rust?

Ja dat is het volgens mij zeker ja,,,kregen ook dr emailadres normaal gaf ze die niet zo snel zei ze maar ze zag dat we echt wilde knokken.

En die rust ,,tja haha,,,dat hoor ik al van meer mensen maar ja we moeten gewoon knalluh,,,zien wel waar schip strand haha.

Buster

gerdsan

Quote from: Buster on Mar 31, 2012, 07:50 PM
Eigenwijs  ;)

Weet ik haha.

Maar de schulden zijn me eigen domme schuld,,,en ga eerst proberen er met keihard werken vanaf te komen