Nieuw digitaal huishoudboekje: De Huishoudkist

Started by Huishoudkist, Nov 08, 2011, 06:29 PM

Previous topic - Next topic

Huishoudkist

Softwareontwikkelaar N.G.P. Languages BV brengt een nieuw digitaal huishoudboekje op de markt,

marco

Gaan we weer. Weer zo'n snelgeld kasboek spammer dat ons forum heeft gevonden. Uiteraard met het zoveelste kasboek dat bij niets kost zeggen ze. Wat heb je er aan??

Niets, want er zijn betere programma's, zoals davilex en junoo (http://www.afaspersonal.nl/) dat gratis is.

Dus niet kopen en zeer zeker niet downloaden!
Marco en Bianca

peter

QuoteUit de forum regels:

Spamberichten worden zonder meer verwijderd. Respect voor elkaar is heel belangrijk.

Wat kan SPAM zijn, het plaatsen van berichten om je product, bijvoorbeeld financi
Peter
Administrator Forum

Huishoudkist

@Peter en @Marco: dit is niet bedoeld als spambericht, maar als aankondiging.
@Marco: In de aankondiging staat reeds dat een bankmodule 3,80 euro kost. Deze hoef je niet te gebruiken, maar dan moet je alles handmatig invoeren middels de gratis portemonnees (kasboeken). Je noemt yunoo (nu afas personal) op, dit is een online huishoudboekje. Alles wat je hierop zet, daar heeft Afas inzicht in. De Huishoudkist is een goedkoop offline huishoudboekje, alles wat je invoert blijft priv

Chrissie

Beste huishoudkist het is allemaal heel geweldig wat je schrijft maar ik blijf gewoon bij mij kasboek schriften die bevallen mij prima en ik houdt net zo goed overzicht als op de computer, buiten dat ben ik ook nog tienmaal sneller klaar dan op de computer.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

marco

Het zal allemaal wel. Jij plaatst dit bericht in de hoop er geld mee te kunnen verdienen, anders zou je het niet plaatsen. Op dit forum is er al een budgettering board.

Waarom denk je dat bij de forumregels de opmerking Wat kan SPAM zijn, het plaatsen van berichten om je product, bijvoorbeeld financi
Marco en Bianca

Huishoudkist

@Chrissie: schriftelijk bijhouden kan natuurlijk ook. Het is net wat je het beste bevalt. Mocht je ooit nog overwegen toch de computer te gebruiken kan ik je alleen adviseren om niet met Excel aan de slag te gaan, daar word je echt gek van.

@Marco: Helaas, De Huishoudkist kan niet budgetteren, maar kan je wel laten zien wat je gemiddeld per maand hebt uitgegeven. Zoals ik al eerder aangaf is dit een aankondiging. Ik maak mensen alleen attent op. En aangezien De Huishoudkist daadwerkelijk volledig gratis te gebruiken is met de portemonnees verdienen wij daar dus werkelijk helemaal niets op. Is het dan verkoop of is het een aankondiging ?

Groetjes,
Mirco Babin namens De Huishoudkist

marco

Ik vind het verkoop, dus spam. Je vertegenwoordigd toch een bedrijf en bedrijven werken toch niet gratis?
Marco en Bianca

Huishoudkist

@Marco: de meeste bedrijven werken inderdaad niet gratis, daar heb je gelijk in. Dus jouw vraag is eigenlijk: "Wat heeft de Huishoudkist aan dit bericht op dit forum?". In financi

Buster

Euh,... moet je mij en mijn huishoud plaatje toch eens uitleggen hoe

marco

Het is een welles nietes verhaal aan het worden. Peter kun jij dit onderwerp sluiten?
Marco en Bianca

peter

Ik ga het onderwerp sluiten. Iedereen heeft zijn mening kunnen geven, niemand gaat deze discussie winnen. Morgen om 23.59 is dit onderwerp gesloten.

Voor vragen en of opmerkingen kunnen jullie mij via PV mailen.
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Huishoudkist bedankt voor het advies, mocht ik ooit nog weer overstappen op een computerprogramma voor mijn administratie dan zal ik je advies zeker ter harte nemen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

marco

Marco en Bianca