leefgeld schulden stand

Started by flits, Oct 02, 2011, 07:32 PM

Previous topic - Next topic

Boeddha

Jeetje lieve Flits! Blijf alsjeblieft uit de buurt van deze collega. Dit riekt naar oplichting en jou willen gebruiken zodat hij er beter van kan worden.
Het loopt zo goed op dit moment en zo zal het ook blijven lopen door je huidige bewindvoerder! Laat je niet onder dwang zetten en mocht hij dat wel gaan doen, dan meteen naar personeelszaken om dit aan te kaarten!
Je mag niet de dupe van iemand worden. Blijf bij jezelf, niemand die gebruik/misbruik van jou mag maken!

Liefs, Boeddha!
Be strong, have faith!

Libra

Quote from: flits on Nov 24, 2013, 04:34 PM
en dat ik verder niks in te brengen heb over het overstappen van bewindvoerder klopt het dat hij zomaar kan beslissen dat ik over moet stappen van de ene bewindvoerder naar de andere omdat hij het er niet mee eens is dat ik net naar wrestling shows kan wanneer hij dat eist

PARDON??????

Lieve Flits, LAAT JE ALSJEBLIEFT HELEMAAL NIETS WIJSMAKEN!!!!!!

Die collega van jou is inderdaad een hele slechte, die alleen maar op jouw geld uit is en zoals ik het lees, nog erger!!!

Niet om het één of het ander, lieve dame, je hebt een hele goede bewindvoerder die jouw zaken uitermate goed behartigt!!
Maar bovendien ben JIJ de enige (tezamen met je ouders!!) die kan besluiten om een andere bewindvoerder aan te stellen!!

Héél snel afstand nemen van deze zogenaamde collega!!!

Jij bent zo ontzettend slim, dat ik eigenlijk heel verbaasd ben om te lezen dat je je überhaupt afvraagt of deze "collega" dit wel kan doen??!!

NEE Flits!!!!!!
JIJ bent de baas!!
Hij niet!!

Je geeft zelf al heel duidelijk aan en je ziet en voelt zelf al heel goed aan, dat dit alleen maar uit kan draaien op een heleboel narigheid!!
Je vaste lasten behalve huur en energie niet meer betalen?????
Kom op!!! Ik schat je wijzer in!!

Als ik jou was zou ik even kontakt opnemen met jouw kontaktpersoon bij de bond, want dit gaat alle perken te buiten!!
Dit valt onder het hoofdstuk intimidatie op de werkvloer en daar kun je een klacht tegen indienen!!

Dus dame, hoogste tijd om aan de bel te trekken en je hierin bij te laten staan door de vakbond!!!

Succes en laat je niets wijsmaken, noch gek maken!!!

flits

weekgeld â,¬50
moneymiljonairs uitbetaling â,¬12,50

21-11-2013
C1000
4 x c1000 katten blikvoer â,¬1,72
2 xActie roosvicee Multi light â,¬2,00
2 x c1000 magere melk â,¬1,18
C1000 chocolade eierkoeken  â,¬1,00
C1000 mueslie â,¬1,89
2 xMaandverband ultra night â,¬2,00
2 x rookworst â,¬1,52
C1000 popcorn â,¬0,67
Actie c1000 knip tarwe â,¬1,00
C1000 knackebrood â,¬0,74
C1000 rozijnenbollen â,¬1,39
2 x deospray â,¬2,00
2 x c1000 bapao kipsate â,¬1,58
Actie witlof â,¬0,55
Calve satesaus â,¬1,68
Pudding chipolata â,¬1,07
Pindakaas â,¬1,60
Optimal yogurt â,¬1,49
Bananen â,¬1,39
C1000 kattenstokjes â,¬0,70
C1000 katen snoepjes â,¬1,93
Roomborstplaat â,¬2,49

Actie bapao -â,¬0,58
Total â,¬31,00

Kruitvat
Paracetamol â,¬0,99
Toilet papier â,¬1,99
Total â,¬3,00

Dieleman
Decemberzegels â,¬11,00
Agenda â,¬3,40
Total â,¬14,40

Cafeteria de smulhoek
1 frietj satesaus â,¬1,95
1 frikadel speciaal â,¬2,00
1 blikje cola â,¬1,60
Totaal â,¬5,55

22-11-2013
Kruitvat
Kruitvat krulcreme â,¬1,89
Toffee milka â,¬3,98
Kerstkaart â,¬1,49
Totaal â,¬7,35
25-11-2013
Snoep automaat werk
1 twix â,¬0,70
Totaal â,¬0,70

21-11-2013
C1000 â,¬31,00
Kruitvat â,¬3,00
Dieleman â,¬14,40
Cafetaria de smulhoek â,¬5,55
22-11-2013
Kruitvat â,¬7,35
25-11-2013
Snoep automaat werk â,¬0,70
Totaal â,¬62,00

Rekening â,¬3
spaar pot â,¬0
portomenee â,¬4,20
schulden stand â,¬5968,59

hij was vandaag vrij  maar ik zal van de week weleens contact opnemen met personeelszaken eens kijken wat die ervan vinden
ik had nog 2 bolletjes wol liggen om te haken maar ik kan niet goed haken en nu had ik op hart voor hart Tholen gevraagd of dat iemand goed kan haken en of dat diegene een mts voor me wil haken en ik kreeg bericht dat iemand dat voor me wou proberen omdat ze vroeger vaak kinder mutsen en sjaals haakte en of dat ik de wol da bij aar zus wou afgeven en dat heb ik dus maar gedaan vanavond ik he ze een privé bericht  gestuurd dat ze maar eens wat van zich moest laten horen als ze klaar was
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Buster

Lieve Flits, ik wil je toch echt op het hart drukken, net als Libra,...

Laat deze persoon niet meer in je buurt!
Al was dit een goed bedoelende en hele kundige meneer of mevrouw, waarom zou je weg willen bij Kwakkenbos?
Het loopt al jaren goed. Je weet wat je wanneer krijgt. Als je een uitje wil plannen dan kijken zij of daar genoeg voor is gespaard.
Je hebt geen achterstanden in je vaste lasten, je schuldenmeter gaat omlaag.

Als iemand je vertelt dat een worstelshow belangrijker is dan internetten, telefoon, boodschappen of kleding dan weet je dat er iets niet klopt. Laat hem lekker zelf naar Amerika gaan en de foto's opsturen.

Maak hier echt melding van hoor!
Want als hij jou niet over de streep krijgt probeert hij het misschien bij een andere collega.
En niet iedereen is zo wijs als jij.

Enne,.. goed lijstje zeg!
Helemaal gelukt

flits

ik heb gisteren gevraagd of dat ik personeelszaken kon spreken over mijn collega maar dat mocht niet van de voormannen dus heb ik gisteravond maar even een mail naar personeelszaken gestuurd hoofd personeelszaken had tegen me gezegd als ik et nodig vind dat ik z'n mail adres mocht gebruiken en dat heb ik nu ook maar even gedaan want de vloer chef neemt me duidelijk niet serieus
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Chrissie

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Inderdaad: goed zo, lieve Flits. Kom voor jezelf op!!

Heel goed idee van jou om rechtstreeks naar hoofd personeelszaken te mailen. Laat je niet in een hoek duwen door collega's of jouw voormannen. Ik vind het schandalig hoe zij zich gedragen t.o.v. jou. Laat je vooral niet gek maken of intimideren door hun.....

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Zo ken ik je weer, lieve Flits! ;D

Top gedaan!
Ik ben heel (plaatsvervangend) trots op jou!

Succes, lieve dame!

flits

ik weet niet wat er tegen de voormannen gezegd is vanochtend maar ze hebben toch een poosje met de deur dicht zitten praten en die collega is van een hele dag niet in mijn buurt geweest

tuthola

Toppie gedaan flits ik denk dat hij een uitbrander heeft gekregen en mag hopen dat hij je niet meer lastigvalt.

Buster

Goed gedaan!

Ik ben blij voor je.
Ben wel benieuwd wat er achter die gesloten deuren is gezegd,...

flits

we hebben vandaag werk overleg misschien dat er wat over gezegd word

flits

we hebben werk overleg gehad vandaag tijdens de werkoverleg zelf is er niks over gezegd omdat de desbetreffende collega op donderdag nooit werkt en weigert te komen voor de werkoverleg maar ik heb de werkmeester en de voormannen na de werkoverleg nog wel even erover gesproken en ze zeggen dat hij wat anders gezegd heeft hij schijnt gezegd te hebben omdat hij in een rolstoel zit heeft hij hulp nodig bij het spullen pakken en bij zijn jas aan en uit doen dat ik dat weiger dat is helemaal geen waar ik heb vaak gewoon geen tijd voor hem omdat ik iemand anders in een rolstoel heb zitten die hulp nodig heeft bij spullen pakken en jas aan en uit doen  en ik kan me eigen niet in 2en delen blijkbaar begrijpt mijn collega dat niet en snapt blijkbaar ook niet dat dat totaal iets anders is dan wat hij tegen mij vertelt omdat hij bij mij over bewindvoering bezig is en over wrestling shows en dat heeft totaal niks met het werk te maken hij is continu over z'n privé leven bezig en ik wil privé gewoon niks met mijn werk te maken te hebben en dat accepteert hij op de een of andere manier gewoon niet en dat heb ik ook tegen ze gezegd ze hebben ook gezegd dat ze niet willen dat daar iets van gezegd word omdat hij anders kwaad word ik heb gezegd dat ze dus liever mij over de rooie en kwaad willen hebben dan hem maar dat geloven ze weer niet dat ik er last van heb dat hij zo doet en dat heb ik ook tegen hoofd personeel zaken gezegd dat ze me niet serieus nemen de werkmeester is er nu 3 dagen er week 2 uur omdat ze zelf net geopereerd is aan haar darmen dus die kan ok niet alles in de gaten houden hoofd personeel zaken blijft erbij als hij weer lastig valt dat ik gewoon weer een mail moet sturen en dat zal ik doen ook tot vervelens toe

Buster

Flits, ik ben blij voor je dat de meneer van Personeelszaken je wel serieus neemt.

Soms is het lastig uit te zoeken wat er gezegd is als je er zelf niet bij bent.
Maar doordat je nu aan de bel hebt getrokken zal je zogenaamde collega niet nog een keer zoiets kunnen proberen bij een van je andere collega's.
Groot gelijk dat je geen werk in je privé wilt en andersom.

Goed gedaan!

Even totaal wat anders, hoe is het eigenlijk met je vader?

flits

mijn vader is door gestuurd naar Rotterdam en ze hebben daar wat tests met hem gedaan en ze zeiden dat er iets niet goed is in z'n evenwicht en ze hebben weer bloed afgenomen en er moest het een en ander op kweek gezet worden en daar hebben ze in januari de uitslag van omdat sommige onderzoeken wat langer duren
de ene dag gaat het wat beterder dan de andere dag