leefgeld schulden stand

Started by flits, Oct 02, 2011, 07:32 PM

Previous topic - Next topic

flits

het totale schuld bedrag is momenteel
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

peter

Je weet nu waar je geld blijft, als je dit vol weet te houden, zal jou schuld snel afnemen!
Peter
Administrator Forum

Buster

Ziet er goed uit Flits.

Wat ik me afvraag; die

flits

mijn broer heeft een lapje en daar zijn pas aardappels vanaf gekomen en brood had ik nog voor een hele week fruit eet ik eigenlijk veel te weinig daar zou ik wel meer van moeten eten en de cafetaria zou ik eigenlijk mee moeten stoppen dat geld kan ik beter gebruiken voor boodschappen bij de c1000 ik heb vorige week ook weer rode bietjes en boontjes van mijn ouders gehad om te eten er liggen ook nog wat pastas en stampotten in de vriezer om te eten die ik van mijn ouders gehad heb
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Buster

Nou dat klinkt in elk geval een stuk gezonder dan 2 keer cafetaria en voor de rest niet zoveel.

Fijn zeg zo'n tuintje!
En zo lekker vers, hmm,.. ik krijg er honger van  ;D

Freek en Jolanda

Freek en Jolanda

flits

Buster

Dus als ik het goed zie zit er na 2 weken al

Chrissie

Wauw flits, jij gaat lekker!
Ga zo door Meid dan komt het helemaal goed ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

flits

ja klopt

er is in de tussen tijd 20 euro bij mijn spaarpot geschreven

ik heb voor mijn boodschappen maar 30 euro nodig en wil eigenlijk niet meer van m'n rekening af halen omdat ik er dan juist van naar de cafetaria ga en dat doe ik liever niet

flits

leefgeld

Buster

Hey Flits,

Het zal bij je moeder nog even duren, dat heeft tijd nodig.
Ze zal het uit liefde doen en wil waarschijnlijk gewoon goed voor je zorgen.
Elke week dat het goed gaat bouw je weer "krediet" op.
En dat duurt lang, maar zolang de lijn omhoog gaat is hij in elk geval in beweging, toch?

En het klinkt kinderachtig maar misschien kun je aan je moeder vragen (bij de volgende fles) of je het 1 keer mag proberen, een andere shampoo, en dat als het niet goed is, dat je dan natuurlijk bij het oude merk blijft.

Wij hadden hetzelfde probleem met de familie van mijn man.
Het heeft erg lang geduurd maar we zijn heel blij met het resultaat.
We kunnen nu weer met opgeheven hoofd naar een verjaardag en mensen zijn blij om ons te zien.
En dat heb je wel nodig, zeker als je het idee hebt dat iedereen die je ziet boos op je is en geld van je wil.

Tja en jammer van de snackbar en de hulp in de huishouding.
Heb je trouwens een telefoonnummer van degeen die deze dames aanstuurt?
Lijkt me een prima persoon om hun problemen mee op te lossen.

flits

ik heb van de week al met de persoon gesproken die de dames aanstuurt en ook met de begeleiding van mee en de gene die de dames aanstuurt heeft ook met mijn begeleiding van mee gepraat en ik moet volgende week wanneer ik weer een gesprek heb met mijn begeleiding van mee even mee nemen en dan gaan we erover praten maar even afwachten wat eruit komt

edit
ik heb al een paar keer geprobeerd om er met mijn moeder over te praten maar ze snapt niet waar het goed voor is om van product te veranderen
edit

Buster

Ja dat is lastig,....

Je zult denk ik een lange adem moeten hebben wat je moeder betreft.
Ze zal het met alle liefde van de wereld doen en dat is dan weer positief.
Je zult zien hoe langer het goed gaat hoe meer zij zich ook kan ontspannen.

flits

ik weet wel dat ze het goed bedoelt
maar het is zo verrekt irritant dat ze niks van me aan wil nemen
af en toe zou ik ze weleens met haar hoofd tegen de muur aan willen rammen mischien dat het kwartje dan valt maar dat zal wel niet helpen