wat moet ik doen?

Started by indradevie, Aug 24, 2011, 09:54 AM

Previous topic - Next topic

indradevie

Ik ben arbeidsongeschikt, door traumatische ervaringen ben ik onder behandeling.
Ik ben door mijn ex in het WSNP beland, eerst heb vanaf 2005 bij Parlier gelopen omdat ik mijn geld niet kon beheren.
In 2009 toegelaten tot het WSNP, door fouten van de bewindvoerder, heb ik na mijn 3 jaar termijn voor een schone lei, toch een belastingschuld van 800 euro.
Hoe kan ik dan met een schone  lei beginnen?
Wie kan mij helpen, want 23 december 2011 ben ik uit de WSNP :'(

Buster

Jeetje zeg,.. dat is nogal wat.

Belangrijk is om na de afsluiting van de WSNP zoveel mogelijk administratie weer in handen te krijgen.
Alleen met die papieren kun je inzicht krijgen wat er nog open staat.
De overgebleven eisers zullen weer bij je aan komen kloppen voor een afbetaling.

Je hebt ten alle tijden recht op een beslagvrije voet.
Die word berekend van je inkomen en je kosten.
Daarvan zul je moeten leven en alles moeten betalen.
Wat er overblijft (ik schat in jouw geval niet zo heel erg veel) daar kunnen ze een beroep op doen.

Heb je enig idee hoeveel er nog open staat?

sacredfour

@ peter
De overgebleven eisers zullen weer bij je aan komen kloppen voor een afbetaling.

Overgebleven eisers, ik dacht dat het de bedoeling was dat je er uit kwam met een schone lei?
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

peter

Je komt er ook uit met een schone lei, als dit rechtbank dit beslist. Voor belastringschulden kun je nog een verzoek indienen voor kwijtschelding.
Peter
Administrator Forum