Humanitas

Started by Dick, Jun 27, 2011, 10:06 AM

Previous topic - Next topic

Dick

De vrijwilligers van Humanitas staan jaarlijks ruim 36.000 deelnemers bij die het even niet in hun eentje redden. Hoewel al dat werk door vrijwilligers wordt gedaan, heeft Humanitas wel geld nodig om bijvoorbeeld de vrijwilligers op te leiden en alle activiteiten te financieren.

Draagt u Humanitas een warm hart toe en wilt u ons financieel ondersteunen? Dat kan. We zijn met alle vormen van ondersteuning enorm blij.

Zo kunnen we met een donatie van 400 euro de volledige scholing van een vrijwilliger betalen.  Voor 75 euro kan een vrijwilliger een week lang een gezin ondersteunen waarvan de ouders met opvoedingsvragen zitten. En voor een paar euro voert een vrijwilliger al een chatgesprek.

Er zijn vele manieren om Humanitas financieel te steunen. U kunt een eenmalige gift doen of regelmatig een vast bedrag doneren. Ook het doen van een belastingvrije schenking is mogelijk. Natuurlijk kunt u ook lid worden van Humanitas. Alle mogelijkheden vindt u aan de linkerkant van deze pagina.

Humanitas heeft een CBF-Keurmerk en is door de belastingdienst aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Giften aan een instelling die geregistreerd is als ANBI kunt u van de belasting aftrekken.

Wilt u meer informatie over het financieel ondersteunen van Humanitas of heeft u nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met onze afdeling relatiebeheer:
telefoon 020
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Buster

Zo kunnen we met een donatie van 400 euro de volledige scholing van een vrijwilliger betalen.  Voor 75 euro kan een vrijwilliger een week lang een gezin ondersteunen waarvan de ouders met opvoedingsvragen zitten. En voor een paar euro voert een vrijwilliger al een chatgesprek.

Voorop gesteld dat Humanitas heel veel goed werk doet vind ik het toch een beetje een raar artikel.
Die

peter

QuoteIk heb besloten mijn tijd te doneren aan Humanitas, daar heb ik meer van dan geld.

Hier hebben ze meer aan als geld. Met ervaren vrijwilligers kun je een hoop goed doen.
Peter
Administrator Forum

Chrissie

Een heel goed iets Buster, heb  me zelf ook een keer aangemeld maar heb toen door ziekte verstek moeten laten gaan en mag pas volgend jaar van de fysio weer kijken. Moet eerst weer goed de winter overkomen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.